Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kuszco
#554424
Ik wilde het toch gaar even vertellen. Lotje en Zita staan sinds 3 weken op carnibest. Ik kon he niet geloven maar het is waar! Ze eten geen poep meer. Niet die van zichzelf en ook niet van elkaar. Ik hoef niet meer als een cipier achter ze aan te lopen. Ik weet het nu zeker die brokken waren niet goed voor hun. Als ze de kans kregen bleef er geen drol liggen. Nu kijken ze even naar het resultaat en lopen verder. Ongelooflijk. Het gaat echt goed. Lotje heeft alleen wat rode oortjes. Zij heeft een huidallergie en ik denk dat ze nu aan het ontgiften is. Ik maak ze schoon met afgekookt water. Ik hoop dat dat voldoende is om ze rustig te krijgen. Ze heeft er verder geen last van . Ze heeft weer haren op haar buik. Voor het eerst sinds twee jaar. Ik kan mijn ogen niet geloven. Hoera KVV.
Laatst gewijzigd door Kuszco op ma 22 mei 2006, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kuszco
#556966
Ja, en ik dat versvlees maar bij iedereen promoten. En je blijft jezelf afvragen, waarom heb ik dat niet eerder geweten. Wij hebben altijd honden gehad. Drie of twee nooit een hond alleen en ik heb me er toch heel erg in verdiept.
En nu ineens nu Zita voor de tweede keer een insult kreeg ging ik helemaal om.
En ik ben echt reuze enthousiast. Ik hoop dat ik ook mensen kan overtuigen. Toedeloe!
Door Sennaruby
#556987
Je hebt hetzelfde als ik ;D Ineens overtuigd en dan de neiging hebben om iedereen er over te vertellen! Mij is het ondertussen al wel een paar mensen gelukt die er nu ook heel blij mee zijn! ik ben er ook vanwege de epilepsie van Senna pas achter gekomen, daarvoor ook altijd ondoordacht gewoon brokken gegeven. Ben blij dat ik nu beter weet!!

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door