Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door reneetje
#554606
Ik heb een kat die nogal vaak met een hink pootje loopt vaak na het wakker worden, opzich is het niet zo ernstig we hebben het wel eens na laten kijken maar goed het is zo zielig om te zien.

Ze barfen nu een tijdje en nou wou ik die kat extra visolie geven om de gewrichten soepel te houden.

Maar het enige probleem is dit zijn capsules kan ik deze in zijn geheel geven? want ik neem aan dat ik ze niet kan verpleten.
Door *Robin*
#554620
waar heb je de capsules vandaan?

ik heb die van de hema die kan je doorprikken en uitknijpen en dan de olie vermengen met zijn eten
Door Rosita
#555026
Nou dat leegknijpen kan soms behoorlijk smerig zijn :-X. Daarom heb ik voor mijn katten vloeibare visolie in een flesje.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#555349
Rosita schreef: Nou dat leegknijpen kan soms behoorlijk smerig zijn :-X. Daarom heb ik voor mijn katten vloeibare visolie in een flesje.
O ik lees het al jij kan net zo capsules leegknijpen als ik :-X ;D

Ik heb een jerrycan met zalmolie

http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ie&x=9&y=9

Ik vind het ideaal en uiteindelijk is het nog veel goedkoper dan die potjes uit de winkel.
Door reneetje
#555514
sylvia schreef: O ik lees het al jij kan net zo capsules leegknijpen als ik :-X ;D

Ik heb een jerrycan met zalmolie

http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ie&x=9&y=9

Ik vind het ideaal en uiteindelijk is het nog veel goedkoper dan die potjes uit de winkel.
dat leesknijpen heb ik gister gedaan maar dat stinkt inderdaad lekker.

Maar was inderdaad al een tijdje op zoek naar vloeibare olie en hoeveel moeten ze er van hebben per week?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#555632
reneetje schreef: dat leesknijpen heb ik gister gedaan maar dat stinkt inderdaad lekker.

Maar was inderdaad al een tijdje op zoek naar vloeibare olie en hoeveel moeten ze er van hebben per week?
Hier krijgen ze 1 a 2 keer per week een klein scheutje
(half pompje, op de jerrycan zit een pompje)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door