Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door -sanne
#553999
Ik zag op de rodi verpakking die nog in mn vriezer lag dat er suiker in zit...
In CB zit toch zeker geen suiker?????
Ik vind dit een rare toevoeging of ligt dat aan mij?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#554066
JA dat vind ik ook een rare toevoeging ik zou ook niet weten waarom dat erin zit.
Door K9Jordan
#554239
Suiker is een anti-oxidant en zou in die zin er voor kunnen zorgen dat het langer houdbaar blijft?
Anders zou ik het ook niet weten....
Door Truus
#554348
[quote="K9Jordan"]
Suiker is een anti-oxidant en zou in die zin er voor kunnen zorgen dat het langer houdbaar blijft?
Anders zou ik het ook niet weten....

[/quote]
Vreemd ??? in bevroren toestand blijft het al lang houdbaar.
Ik kan op de site van Rodi trouwens nergens terug lezen dat er suiker in zit :-\.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#554388
[quote="K9Jordan"]
Suiker is een anti-oxidant en zou in die zin er voor kunnen zorgen dat het langer houdbaar blijft?
Anders zou ik het ook niet weten....

[/quote]

net wat Truus zegt , in diepvriesvoer?

Ik heb vroeger ook rodi gevoerd en toen zat er geen suiker in, ik kan het me ook bijna niet voorstellen dat dit er nu in zou zitten :-\ maar ja als het op de verpakking staat.
Door Lizzy
#554404
Ik heb alle producten op http://www.rodi-petfood.nl bekeken en kan geen enkel diepvriesproduct van Rodi vinden waar suiker in zit. In de Rodi worsten zit wel suiker. Bedoel je die soms?
Door -sanne
#554406
ik weet het zeker ik had zo'n rood doosje complete volgens mij met lam. (heb ze naar mn moeder gebracht dus kan nu niet kijken) Het stond bij ingredienten, als eerste stond granen en daarna gelijk de suiker.....
Als ik bij mn moeder kom zal ik nog eens kijken maar ik weet het eigenlijk 100% zeker.
Door Mevroi Kruim
#554653
In blikvoer zit vaak wel suiker, heb ik een keer tot mijn verbijstering ontdekt. Zomaar voor de gein de blikken en folie-verpakkingenh van AH bekeken (loepje erbij 8)) en jahoor, overal suiker in.
Om als conserveermiddel te dienen moet trouwens minstens de helft van een product uit suiker bestaan, zoals bv jam. Minder suiker (halva-jam bv) is minder houdbaar.
Door Audrina
#554687
Heb net bij de appie heijn ff op alle soorten Rodi staan kijken, maar ik zag nergens suiker bij de ingredienten staan. :-\
Door Rosita
#554766
Ik denk dat het de rodi worst was, daar zit namelijk wel suiker in.
Door -sanne
#554865
ik zal bij mn moeder nog even kijken maar ik weet het bijna zeker het is dat diepvries compleet voer smaak lam en rijst. De worst verkopen ze volgens mij niet bij ons....
Door -sanne
#554870
[quote="Rosita"]
Ik denk dat het de rodi worst was, daar zit namelijk wel suiker in.
[/quote]

-offtopic-
jeetje jou siamees lijkt wel veel op die van mij..... is het een blue tabby point??
Door Rosita
#555018
[quote="-sanne"]
-offtopic-
jeetje jou siamees lijkt wel veel op die van mij..... is het een blue tabby point??

[/quote]

Nee (bijna goed ;)), het is een lilac tabby point. Ik heb wel een blue tabby spotted oosters korthaar, en deze is net even iets donkerder (goed aan de staart te zien).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door