Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Tineke *
#554087
Kan het kwaad als een katertje van 8 weken al kip eet(rauw).
Ik had net een nekje voor z'n gok gehouden,begint die kleine te sleuren en te rukken eraan.
Hij kreeg er nog een stukje af ook.
Maar hij is geen vlees gewend.
Ik wilde morgen tartaar gaan geven dat is wel goed hé?

Tineke
Gebruikersavatar
Door sylvia
#554100
Je kunt gelijk over gaan op een rauw dieet hoor de eerder de beter.
Door Tineke *
#554106
Pffff oké,dan begin ik meteen vanavond.
:-\ :-\ :-\

Tineke
Door Nelly
#554219
No problem, laat die kleine maar lekker sleuren!
Door Liselot
#554344
Is juist goed voor hem. Zijn lijfje is ook nog niet zo gewend aan brokkenzooi als de doorsnee kat, en hij heeft duidelijk een prima idee wat hij ermee moet !
Door Tineke *
#554541
Hij heeft vandaag ook hart gegeten fijn gesneden.Ik ga nu tartaar en soepvlees halen En/of kip en kalkoen.Is dit even voldoende om mee te beginnen?
Donderdag krijg ik ook eendagskuikens.
Nooit gedacht dat ik nog eens een barfkat zou hebben.

Tineke
Door *Robin*
#554615
als je het aandurft en hij eet kuikentjes helemaal zelf kan je ook gaan denken over muizen hamsters kwartels ratten en duiven. en kip natuurlijk.

de mijne vind een hamster echt wildinteressant :P
Door Tineke *
#554655
MUIZEN EN HAMSTERS????????
eeeeeeeehhhhhhhhhh waar haal je die?
Zijn die nog helemaal in tact en dan moet je zeker inknippen?bbbbbrrrrrrrrr ik weet niet of ik dat aandurf.

Tineke
Door Liselot
#555425
Bij sommige mensen gaat er gewoon een knopje om en die willen alles voeren. Misschien krijg je dat niet, maar misschien komt dat nog wel ;D

Ik zat eens in de auto met een vriendin toen onze voorganger een meeuw tegen de voorruit kreeg. Dat beest viel echt meteen dood neer aan de kant van de weg. Zij keek naar mij of we hem gingen halen :o Ik zei dat we dat maar niet gingen doen, maar ik denk er nog weleens aan terug...
Door *Robin*
#555521
Tineke * schreef: MUIZEN EN HAMSTERS????????
eeeeeeeehhhhhhhhhh waar haal je die?
Zijn die nog helemaal in tact en dan moet je zeker inknippen?bbbbbrrrrrrrrr ik weet niet of ik dat aandurf.

Tineke
http://www.kiezebrink.nl

http://www.serpo.nl

ze zijn nog helemaal heel met veren haren koppie alles

misschien hoef je ze niet in te knippen, als jullie rooie het zo eet dan heb je er geen omkijken naar.
Laatst gewijzigd door *Robin* op di 23 mei 2006, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tineke *
#555661
Moet je dat dan per zoveel kilo kopen?
Want als ik 10 kilo muizen koop heb ik de rest van z'n leven genoeg.
Zouden de honden dat ook lusten?

Tineke
Door *Robin*
#555750
we kunnen ook samen kopen jij 5 kilo en ik 5 kilo

hoogvliet is niet zo ver bij mij vandaan 8)
Door Loeka
#555752
Ik zou ook wel graag eens muis proberen voor mijn poema's, voordat ik een berg aanschaf. Kan ik van jou eens een muis proberen?

Vind het wel eng hoor :-X 8)
Door *Robin*
#555754
ja hoor ;) ik heb ze nog niet in huis maar als ik ze heb mag je er wel een paar proberen

ik zal eerst eens aan bernadette vragen of ik er een paar kan kopen van haar en dan bestel ik anders met jullie beide ;)
Door Loeka
#555757
Ow gaat dat via Bernadette. Uiteraard wil ik ook gewoon betalen! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door