Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#554117
ik vroeg me af welke merken kvv jullie voeren en waarom wel/niet,en wat voor verschillen jullie merken bij jullie hond.

ik kan hier krijgen:

duck,rodi,smuldier,energique,runner,prins en carnibest.

ik hoor hier verschillende berichten over smuldier,en dat de kwaliteit maar zozo zou zijn,maar ja het is toch kompleet,en het is vers,en als de hond het er goed op doet,prima toch!

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende merken en eventueel smaken.
#554121
Ik voer nu sinds twee jaar carnibest, dit beval theel goed , ze zien er goed uit, goede ontlasting en mooie vacht.
Mijn oudste teefje is nu 5 weken drachtig en ik heb altijd pups die bij de geboorte flink op gewicht zijn.
Verder vind ik de carnibest lekker grof gemalen en de honden (en pups) eten het graag.
#554167
[quote="inimine"]


ik hoor hier verschillende berichten over smuldier,en dat de kwaliteit maar zozo zou zijn,maar ja het is toch kompleet,en het is vers,en als de hond het er goed op doet,prima toch!


[/quote]

Je zegt het zelf al.....wat doet het er dan nog toe wat een ander ervan vind. Dat hond A het op merk A leuk doet wil niet zeggen dat dat voor jouw hond ook geldt. Zoek gewoon een merkje uit wat je hond het lekkerst vind, waar die het goed op doet en die qua prijs en verkrijgbaarheid lekker in je straatje passen. :D
#554240
Ik sluit me helemaal bij Angelique aan. Gewoon een merk zoeken dat goed verkrijgbaar is, dat goed bij je portomonee past en waar je hond het goed op doet! DAT is dan het beste merk voor jou en je hond! En ik ken honden die het op merk A goed doen en op merk X niet terwijl een andere hond het op merk A niet goed doet en op merk X wel.
#554241
Ik ben begonnen met Rodi, toen Energique en toen Carnibest met dagen zelf samenstellen.
De Carnibest koop ik in in het groot om de kosten te dekken. Dat deed ik ook met de Energique. Carnibest is grof gemalen en er zitten echt stukken vlees in. Ze deden het overigens op alle merken goed hoor.
Je moet gewoon kijken waar ze het goed op doen en waar jij het beste aan kan komen.
#554993
Ik ben ook voor de afwisseling. Skik zit nu volledig op Barf (ook nog niet zo lang hoor) maar ik heb daarvoor de verschillende varianten van Rodi, Smuldier, Duck en Energique gevoerd. Skik zijn voorkeur ging uit naar Rodi en Smuldier. Maar ikzelf vond het wel een prettig idee om zoveel mogelijk af te wisselen.
#555497
[quote="Lizzy"]
Ik sluit me helemaal bij Angelique aan. Gewoon een merk zoeken dat goed verkrijgbaar is, dat goed bij je portomonee past en waar je hond het goed op doet! DAT is dan het beste merk voor jou en je hond! En ik ken honden die het op merk A goed doen en op merk X niet terwijl een andere hond het op merk A niet goed doet en op merk X wel.
[/quote]

oke dat snap ik,zo denk ik er zelf ook over,maar ik ben meer benieuwd naar de ervaringen die julie hebben met verschillende merken.
ik heb gister duck gegeven,met als gevolg:tijdens de ochtendwandeling 3 keer ontlasting (en nog veel ook) en smiddags en savonds nog een keer.
de smuldier was overal op en ik had niks meer,dus toen dit maar gehaald,er sligt nu gelukkig weer smuldier te ontdooien voor vanavond.
#555577
Geprobeerd: Rodi, Duck, Smuldier en Energique. Hond maakt het niet uit, eet alles met smaak op. Van Rodi krijgt hij wat zachtere ontlasting. Smuldier vind ik zelf ontzettend stinken.... Ik geef vrijwel altijd Energique, afgewisseld met zelf samengestelde maaltijden en heel af en toe Duck.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door