Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Twister
#55311
MIsschien een heel dom vraagje :-[ Maar wat voor yoghurt is verstandig om te geven? De volle of de halfvolleyoghurt? En wat zou ik ´s ochtends ter afwisseling kunnen geven? Ipv. de yoghurt dus, ze krijgen ´s avonds Carnibest.
Door Peet
#55316
Maakt niet zo veel uit hoor, maar ik geef zelf altijd de volle yoghurt. De vleesmaaltijden verdeel ik over 's ochtends en 's avonds....dan als toetje de yoghurt, met een appeltje of een gepureerde wortel.....
En anders geef ik bijv. 's morgens carnibest en 's avonds een lap pens...en anders weer 's morgens brokken (Ffood) en 's avonds weer vers......
Peet
Door Twister
#55333
Ik stond net in de supermarkt En ben eens gaan neuzen. MIsschien wel weer een blonde vraag hoor, maar wat is nu het verschil tussen Biogarde roer en Yoghurt?
Is 1 van beiden "beter" voor de hond dan het andere? En kwark mogen ze dat hebben?
En hoeveel moet je eigenlijk geven van deze zuivelproducten?
Door laura
#55339
Hoi,

Een vraag is nooit dom is mij altijd verteld, anders stelde je m niet!! ;)
Het antwoord weet ik alleen helaas niet.

Ik heb nog wel een andere vraag in hetzelfde onderwerp.

Ik geef onze hond altijd (sinds een mand ongeveer ;)) magere yoghurt. Is dit minder goed? Ik kan me voorstellen dat er in volle meer zit.
Ik geef magere omdat ik dat zelf altijd eet, en ik krijg m alleen toch nooit op....

Kun je zeggen dat je van magere misschien wat meer moet geven???

Gr. Laura
Door Jose
#55342
Hoi.....

Weet het antwoord ook niet helaas, maar zeer geintereseerd ook.

Wel ook over dit onderwerp,
zuivel zoals yoghurt en biogarde of dergelijke waneer geef je dat het beste. Voor het vlees?? Der na?? Of liever gewoon tussen door?? Of maakt niet uit??

haha meer keuzen vraagje. ??? ??? ??? ???
Door Peet
#55345
Mits ongezoet (!) maakt het niet veel uit denk ik...hooguit een prijsverschil....Yoghurt, kwark, biogarde, karnemelk: allemaal goed.

Ik geeft vaak yoghurt als toetje, ca half uur na de vleesmaaltijd 's avonds.... ;D
Peet
Door Janet
#55358
Heb bijna nooit yoghurt in huis, maar wel af en toe kwark. Óf die volle yoghurt van de turkse winkel. Die krijgt Kali soms als ontbijt, beetje fytomix óf rauw eitje óf gf-mix erdoor.
Door sharpie
#55365
Zitten er in biogarde niet meer van die goede darmflora bacterien, acidophulus of lactobaccillen ofzo ???
Door qyan
#55381
ik heb voor qyan altijd biogarde roer met rechtsdraaiend melkzuur.
iemand zei ooit dat je yoghurt met rechtsdraaiend melkzuur moet hebben, dus hebben we maar gedaan.
weet niet wat er van waar is ;D maar qyan vindt het lekker
Door Twister
#55407
Yoghurt met fytomix is ook wel een idee! Hoeveel groene mix/fytomix doe je er dan door?
Door Paul_Barte
#55445
[quote="sharpie"]
Zitten er in biogarde niet meer van die goede darmflora bacterien, acidophulus of lactobaccillen ofzo ???
[/quote]

Hoodprijs gewonnen door Sharpie ::) ;)
Door Truus
#55479
[quote="Paul_Barte"]
[quote="sharpie"]
Zitten er in biogarde niet meer van die goede darmflora bacterien, acidophulus of lactobaccillen ofzo ???
[/quote]

Hoodprijs gewonnen door Sharpie ::) ;)
[/quote]

Gefeliciteerd Sharpie! En..hierrrr is hij dan..hoeraaaa.

Afbeelding
Door tieneke
#55489
[quote="sharpie"]
Zitten er in biogarde niet meer van die goede darmflora bacterien, acidophulus of lactobaccillen ofzo ???
[/quote]
Als ie maar rechtdraaiend is ;D
Door Janet
#55578
[quote="Twister"]
Yoghurt met fytomix is ook wel een idee! Hoeveel groene mix/fytomix doe je er dan door?
[/quote]Een eetlepeltje of zo (hangt natuurlijk van de hoeveelheid yoghurt af). Het is ook meer voor de smaak.
Door Nelly
#55596
Geef altijd volle Biogarde (rechtsdraaiend?) , volle kwark of hüttenkäse.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door