Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#553547
Heb vandaag bij de Tuinen tarwekiemolie gekocht. Hoeveel geven jullie bij het eten, voor mensen staat 2 eetlepels per dag, dat lijkt me zelfs voor mijzelf wat veel.
Door Bianca1
#553611
'k heb geen idee hoeveel ???
waarom wil je vitamine e bijgeven??
Laatst gewijzigd door Bianca1 op za 20 mei 2006, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#553742
Ik geef geen tarwekiemolie meer. Maar toen ik het nog wel gaf, gaf ik 1 dessertlepel (iets groter als een theelepel) per hond per dag, maar ik gaf het sowieso maar 2 a 3 dagen per week.
Door pallas
#553941
Ik heb tarwekiem olie gegeven op advies van de da, maar ze gaan er hier van aan de race :-X (één kleine theelepel op 1 kg voer )
Ik geef dus liever visolie en dat gaat prima.
Laatst gewijzigd door pallas op zo 21 mei 2006, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kynida
#555548
Schijnt goed te zijn tegen welvaartsziekten en tegen veroudering, Ian Billinghurst heeft het erover in zijn boek en nu hoorde ik het laatst ook bij Ophra (schrijf ik dat nu goed?) een paar keer. Meen het ook op dit forum gelezen te hebben dat dit als supplement gegeven kan worden. Tarwekiemolie is natuurlijk, geen pilletje dus ik dacht dat wel kon? (pilletjes werd afgeraden toch?)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door