Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Paula_en_Noa
#5535
Hallo allemaal,

Ik wil in de toekomst beginnen met barfen echter moet ik nog zoveel daar over lezen dat ik daar verlopig nog niet aan toe ben. Echter wil ik wel kijken of mijn hond het lekker vindt om vlees te krijgen ipv brokken dus heb ik 3 pakjes rodi gekocht.

Is het aan te raden om hier mee te beginnen en hier een menu mee op te bouwen om vervolgens in de toekomst over te stappen op bijvoorbeeld eerst 1 dag barf in de week en dat opbouwen?

Jee wat een lange zin.... hopelijk is hij nog te begrijpen. ;D
Door sylvia
#5536
ik zie je op je website dat noa in etten leur geboren is ,als je daar ook in de buurt woont kun je misschien om carnibest in zundert
Door Paula_en_Noa
#5537
Hoi Sylvia,

Nee ik woon niet in de buurt van Etten-leur. Ik woon in Arnhem.......
Door Eidos
#5538
Hey gezellig dicht bij mij in de buurt ( woon zelf in Ede ;) ).

Rodi is op zich een goed merk versvlees, maar er word geen natuurlijke calcium gebruikt ( dus geen botten, maar chemische calcium ). Ik zou zelf dus eerder kiezen voor bibi of Carnibest ( geef zelf carnibest ). In Tiel en Otterlo ( allebei dus redelijk dichtbij arnhem ) zijn verkooppunten waar ze carnibest verkopen. Dit is een merk dat dus alleen maar  producten die goedgekeurd voor menselijke consumptie zijn gebruiken in hun voer, dus zowel vlees als groenten. Verder maakt carnibest ( bibi geldt trouwens hetzelfde voor ) gebruik van gemalen  kippebotten voor de calcium.
Dit zijn dus 2 merken waarover ik het meest positief ben ( heb zelf nooit bibi geprobeert, maar aan de hand van veel gesprekken hier merk ik dat er weinig verschil zit tussen beide merken ). Ik zelf zou dus voor 1 van deze merken kiezen aangezien ze het natuurlijkste zijn, en het dus makkelijker is ( lijkt mij ) om van dit voer over te stappen op zelf samenstellen...

Kijk zelf anders een op deze sites zodat je zelf eens kan kijken wat je het meest aanspreekt ;)

www.bibidiervoeding.nl
of
www.carnibest.nl

Veel succes ;D

groetjes barbara en eidos
Laatst gewijzigd door Eidos op ma 15 sep 2003, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#5539
Ik vindt Rodi ook niet slecht ik heb het altijd aan mijn honden gevoerd en ben er altijd heel tevreden over geweest.Carnibest vindt ik beter,er wordt meer spiervlees gebruikt en er wordt gebruik gemaakt van een natuurlijke calciumbron,de ingredienten zijn ook alle goedgekeurd voor menselijke consumptie(niet dat ik het zelf wil gaan eten   ;D )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door