Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door amiwoods
#552734
ik vraag me af welke vissoorten er allemaal geschikt zijn voor je hond. zijn er soorten waar je mee moet uitkijken.
moet vis altijd eerst ingevroren worden of kan verse vis ook zo worden gegeven.
zijn er nog delen van de vis die je niet kan voeren?
Door Lizzy
#552779
Ik zou eigenlijk niet weten welke vis je niet zou moeten voeren... Ik vind overigens wel dat je niet te vaak vis moet voeren. Een (1) keer per week vind ik persoonlijk wel genoeg.
Door Ollie
#552781
Lizzy schreef: Ik zou eigenlijk niet weten welke vis je niet zou moeten voeren... Ik vind overigens wel dat je niet te vaak vis moet voeren. Een (1) keer per week vind ik persoonlijk wel genoeg.
Rode poonkoppen vind ik absoluut niet geschikt met die scherpe stekels. :-\
Door Lizzy
#552786
Ollie schreef: Rode poonkoppen vind ik absoluut niet geschikt met die scherpe stekels. :-\
En toch ken ik mensen die ook deze probleemloos aan hun honden voeren....
Door Ollie
#552787
Lizzy schreef: En toch ken ik mensen die ook deze probleemloos aan hun honden voeren....
Ohw ??? nou ik vond ze een beetje te eng om te geven..maar ja ik ben nou eenmaal een beetje een schijterd :-[ :-X ;D
Door Ollie
#552814
amiwoods schreef: mag je van de zalm dan alleen de kop voeren of mag dat ook het overige afval zijn?
ik hoor iedereen alleen maar over de kop....

Ik heb geen flauw idee ???
Door Laura2004
#552901
Malamoods schreef: Als ik dan nog effe mag doorborduren op deze vraag.....
Welke vis is naast sardientjes goed als beginnersvis te geven?

Rachel.
ansjovis en verse ongepekelde haring.
Door Bullekes
#552961
kan je ook visje geven uit de sloot... Ik moest laatst verplicht mee vissen in de sloot met mijn oppaskindje. Ik had nog noit gevist en vond het ook erg vis altijd vooral die maaden en het visje van de haak halen maar ja als je barfvlees voert moet dat ok geen probleem meer zijn hihih....en had er 10 gevangen helaas waren bij twee vissen de haken te diep erin en gingen ze dood... Wilde ze meenemen voor de honden maar wist niet zeker ofdat wel goed was.... Geloof dat het stekelbaarsjes waren ofzoiets...
Door Laura2004
#552965
Bullekes schreef: kan je ook visje geven uit de sloot... Ik moest laatst verplicht mee vissen in de sloot met mijn oppaskindje. Ik had nog noit gevist en vond het ook erg vis altijd vooral die maaden en het visje van de haak halen maar ja als je barfvlees voert moet dat ok geen probleem meer zijn hihih....en had er 10 gevangen helaas waren bij twee vissen de haken te diep erin en gingen ze dood... Wilde ze meenemen voor de honden maar wist niet zeker ofdat wel goed was.... Geloof dat het stekelbaarsjes waren ofzoiets...
Volgens mij kan je het wel geven, maar is het ivm parasieten handig om het eerst 2 weken in te vriezen (dat heb ik gehoord), maar het lijkt me sterk dat honden dat lusten. Ik heb 1 keer in mijn leven zoetwatervis op en ik vond het niet te vreten, dus ik kan me voorstellen dat honden dat ook niet echt smakelijk vinden. :-\
Door Bullekes
#560729
Laura2004 schreef: Volgens mij kan je het wel geven, maar is het ivm parasieten handig om het eerst 2 weken in te vriezen (dat heb ik gehoord), maar het lijkt me sterk dat honden dat lusten. Ik heb 1 keer in mijn leven zoetwatervis op en ik vond het niet te vreten, dus ik kan me voorstellen dat honden dat ook niet echt smakelijk vinden. :-\
\

tja met die van mij weet je het nooit hihi
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door