Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ikke
#49977
Goedenmorgen allemaal.

Mijn naam is Anna en ik woon in het hoge noorden (groningen)
Ben al een aantal maanden aan het lezen op jullie site en heb inmiddels mijn hond helemaal op Barf.
Dat was niet zo moeilijk want hij kreeg als vlees altijd al gemalen kippenkarkassen + pens + bruinbrood.
Hij werd hier vreselijk dik van. Ik heb nu het bruine brood vervangen door groenten, vis en alle mogelijke dingen van jullie site.
Het gaat perfect. hij is al een aantal kilo kwijtgeraakt en begint weer mooi slank te worden.
Maar nu mijn vraag.
Ik wil graag het e-book "Rauwe Voeding voor Honden "van Morgen Eliasen.
Maar ik heb een probleem. Ik ben al wat ouder en spreek, lees of schrijf geen woord Engels.
Ik heb al gekeken op die site hoe ik het boek kan krijgen maar ik heb bv. geen creditkaart.
Als ik dan verder kijk gaat de hele site en betaling van het boek in het Engels en ik snap echt niet hoe ik dit moet doen. (durf het eigenlijk ook niet).
Nu is mijn vraag. Kan één van jullie mij aan dit boek helpen? bv. op cd-rom of dergelijke. Natuurlijk tegen de prijs die ik anders ook zou moeten betalen.

Hoop dat er iemand is die mij hiermee helpen wil

Groeten.

Anna.
Door avalon
#49985
Hoi Anna welkom op de bp. Wat goed dat je hond al helemaal op barf staat. Mag ik vragen wat voor hond jij hebt? Er zullen hier vast wel mensen zijn die je met het boek willen helpen, alleen kan ik het niet, ik heb nl hetzelfde probleem ;) geen creditcard en mijn engels is niet meer wat het geweest is.

Groetjes Renate
Door jill
#50002
Hallo Anna

Het boek is er ook in het nederlands hoor.... ;)
Het staat aangegeven op hun site.
Je kan ook betalen via western union ipv met pay-pal.
Dat gaat gewoon via het postkantoor.
Jill
Door Lizzy
#50005
Ja, op de Nederlandse URL staat: (http://k9joy.com/RauweVoedingVoorHonden ... ?camp=5_em):

Als je via Western Union betaalt, moet het bedrag van US$ 24.85 gestuurd worden naar:

K9joy
Unit 419, 230-1210 Summit Drive
Kamloops, BC
V2C 6M1 Canada
SVP voeg de volgende informatie toe:

De titel van het boek
Je voornaam en achternaam
Je email-adres
Ref: ignit
Wanneer we het bedrag ontvangen hebben, krijg je instructies voor de download via een email.

Groetjes, Lizzy
Door ikke
#50026
hallo Renate en iedereen die gereageerd heeft.

Mijn hond is een Bouvier van 15 maanden.
Heeft in z'n leventje nog nooit brokken gehad omdat ik daar zo wie zo op tegen ben. Gif genoeg op de wereld.
Hij lust het niet eens.
Met de vakantie van afgelopen jaar had ik een pak brokken voor hem gekocht, dacht dat is gemakkelijk maar hij heeft ze één dag gegeten en 3 dagen helemaal niks.
Ben toen maar snel naar de supermarkt gegaan en heb Rodi gehaald
Hij staat nu helemaal op vers.
Ik had de holistische dierenarts nog gevraagd waar hij dik van werd en dat bleek het bruin brood te zijn.
Nu gaat het prima, hij slankt af en is veel fitter.
Nog even over het boek.
Ik kan dus op het postkantoor het bedrag overmaken (met een acceptgiro?) en krijg dan bericht wanneer ik het kan downloaden?
Ga het proberen.
Bedankt voor jullie reactie's.

groeten Anna
Door jill
#50101
Nee niet met een acceptgirokaart hoor.
Met een western union pay cheque te verkrijgen op het postkantoor.
Neem wel de gegevens mee wat in Lizzy haar bericht staat.
Succes..
Door ikke
#50110
Oké bedankt hoor.
Had geen idee hoe dit werkte.
Ga het direkt maandag overmaken.

groeten Anna
Door ikke
#52509
hallo Lizzy

Ik heb deze week nog geen tijd gehad om naar het postkantoor te gaan.
Probeer nu vrijdag even tijd vrij te maken om de betaling van het boek te regelen.
Je hoort wel of het gelukt is.

groetjes Anna
Door Red_Hunter
#53136
Ik ben al twee dagen voor niets naar het postkantoor gegaan >:(.
Eergisteren had ik geen legitimatie bij me en gisteren zeiden ze dat het altijd op naam van een persoon geschreven moest worden dus niet kon op dat bedrijfsnaam (hadden ze dat die dag ervoor niet kunnen zeggen). >:( >:( >:(
Ben toch aardig mopperend het postkantoor uitgegaan en dat is nog netjes gezegd.
Ze zaten ook raar te kijken dat het naar Canada moest maar wel betaald werd in Amerikaanse dollars.
Ik nog vertellen dat als zij dit zo op internet zetten, dat dus ook zo wel zal kunnen.

Heeft iemand het wel eens gedaan op deze manier en is dat toen wel gelukt??????

>:( :'( >:( :'( >:( :'(

Trudie
Door ikke
#54951
Het is mij ook niet gelukt.
Je bent niet de enige.
Ze vonden het inderdaad maar raar en dat het ook niet kon op een bedrijfsnaam.
Ze kijken je aan of ze water zien branden.
Dus jammer maar helaas. "geen boek"

groetjes Anna
Door Red_Hunter
#55043
Het lijkt wel of ik dit boek niet mag hebben. Ik probeerde het vandaag met mijn creditkaart, kreeg ik ook een foutmelding over de 'amount'.
Hoe kom ik nu in het bezit van dit e-boek????
Als je visa hebt dan moet je het toch niet aanvragen via die pay-pal maar die andere??
Ik vond het ook zo vreemd dat bovenaan bij het bedrag $0.00 stond maar je kan het ook niet veranderen in het goede bedrag, wat doe ik fout???

Groetjes Trudie
Door Lizzy
#55047
Jeetje, wat onwijs vervelend zeg! Ik kan proberen voor jullie om een email te sturen naar de mensen bij k9joy.com. Ik kan uitleggen wat jullie problemen zijn en ik kan dan vragen of ze kunnen helpen en hoe jullie toch aan een boek kunnen komen.
Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#55050
Wacht even hoor... bij Trudie zeiden ze dat het op een persoonsnaam moest en bij Anna zeiden ze dat het op een bedrijfsnaam moest (wat overigens k9joy is).

Volgens mij zit het probleem 'm meer in het feit dat het postkantoor hier geen raad mee weet dan dat er iets mis is met de manier van betalen....

Misschien is het handig wanneer iemand even een onderwerp opend op het hondenforum. Want, Ignit is daar lid van en zij is diegene die het boek vertaald heeft. Misschien dat zij raadt weet en jullie kan helpen!

Groetjes, Lizzy
Door ikke
#55073
Ik heb het misschien een beetje onduidelijk geschreven.
Het moest net als bij trudy op persoonsnaam.


groetjes Anna
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door