Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door reneetje
#549928
Hoi,

Ik heb een vraagje over kiphart, ik geef ze hier lams hart voor de taurine,
Nu is mijn vraag of er in kiphart ook genoeg taurine zit of dat dat een stuk minder is?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#550180
Taurine zit in alle rauwe vlees en vis , in hart zit de grootste concentratie maar de absolute taurine bom is een muis.
Door tieneke
#550181
sylvia schreef: Taurine zit in alle rauwe vlees en vis , in hart zit de grootste concentratie maar de absolute taurine bom is een muis.
Dan krijgen ze hier geen vers meer ;)
Muizen zat ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#550183
tieneke schreef: Dan krijgen ze hier geen vers meer ;)
Muizen zat ;D ;D
Complete prooidieren ;D
Door tieneke
#550186
sylvia schreef: Complete prooidieren ;D
En geen organen in een plastic zakje ;)
Door reneetje
#550208
sylvia schreef: Taurine zit in alle rauwe vlees en vis , in hart zit de grootste concentratie maar de absolute taurine bom is een muis.

Haha ja goed denk dat muizen er niet in gaan want eendagskuikens vinden ze al niks haha, maar goed dan neem ik mooi kippenhart mee.
Door 202Spots
#550415
reneetje schreef: maar goed dan neem ik mooi kippenhart mee.
Al is er waarschijnlijk geen groot verschil wanneer je voor 100gr. hart berekend,
Houd er alleen rekening mee dat je misschien wel 10 kippenhartjes nodig hebt om met 1 lams hart te vergelijken. ;)
Door reneetje
#550544
202spots schreef: Al is er waarschijnlijk geen groot verschil wanneer je voor 100gr. hart berekend,
Houd er alleen rekening mee dat je misschien wel 10 kippenhartjes nodig hebt om met 1 lams hart te vergelijken. ;)
Haha ja dat begrijp ik maar hier kan ik goedkoper aan komen dan lamshart voor nu en ze zouden er naast ook nog wel lamshart krijgen. maar ik ben voor een zakje van 500 gram 1.40 kwijt en dat voor 6 katten. dus moet nog ergens zien te vinden waar we het goedkoop vandaan kunnen halen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door