Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door EL
#5495
Mijn honden hebben toen Bertus er nog was altijd bibi gegeten.
Daarna had ik een poos geen vervoer en heb ze toen energique gegeven.
Toen ik hier las dat bibi ook in zoetermeer verkrijgbaar was ben ik weer aan de bibi begonnen,maar wat gebeurde er ze wilden geen bibi meer eten ik vond ook dat het anders rook en er anders uitzag.
Ben toen overgestapt op carnibest hoorde erg positieve dingen over zag er heel goed uit een ruikt perfect,maar wat gebeurdt er nu ze willen ook de carnibest niet eten
dus lag het nu wel aan de bibi of niet of heb ik gewwon rare honden die ineens geen vlees meer willen eten.
Heb dus weer een doos energique gehaald en dat eten ze wel maar intussen zit ik wel met 20 kilo carnibest in de vriezer wat niet gegeten wordt.
En het is te prijzig om het zomaar weg te geven is er iemand met interesse?
Ik heb 2,65 per kilo betaald.
Groetjes Elly.
Door sylvia
#5496
waarvoor meng je het niet met de energique,of je geeft het .....niet eten...pech morgen weer een dag.
Ik denk dat ze erg gewend zijn an de hoeveelheid pens in het voer.
Door Gaby
#5497
waarvoor meng je het niet met de energique,of je geeft het .....niet eten...pech morgen weer een dag.
Ik denk dat ze erg gewend zijn an de hoeveelheid pens in het voer.
Precies, als die van mij niet willen hebben ze pech, morgen is weer een dag.
Anders hadden mijn katten nu ook niet aan de carnibest gezeten. Al heb ik die een handje geholpen met mengen en gewoon blijven volhouden, maar eten zouden ze het.
Door Ineke
#5498
Ik gaf Bas ook Energique. Ben overgestapt op Bibi, maar dat wilde Bas dus niet.
Ik heb toen eerst een paar dagen een klein beetje Bibi door de Energique gemengd. Er dus een echt papje van gemaakt. Dat at hij wel.
Daarna iets minder gemengd. Ging ook goed.
Nadat ik het naast elkaar in zijn bak had gedaan (zo van: dan eet je in ieder geval de helft), liet hij het ene staan. Dat bleek dus de Energique te zijn :-/ Over maf gesproken  ;D

Misschien een idee?  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door