Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#547458
Ik heb gisteren van iemand twee schoongemaakte hazen gekregen.
Onze honden eten bibi en ze zijn gewend om pens,kip,runderstrot te eten.
Kan ik ze nu haas voeren en mogen ze daar alles van eten?

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Lizzy
#547496
Ja hoor, lekker geven! Ik gaf vanmorgen nog hazenkarkas aan mijn honden en ze vonden het heerlijk! Het bot was ook niet echt hard. Als het wild is, dan schijn je het wel (vooral de organen) eerst in te moeten vriezen. Of het echt zo is...? Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels.... Volgens mij kan wild eventueel wel parasietjes bevatten, maar worden deze wel in het maagzuur van de hond gedood. En tenslotte stopt de gemiddelde wolf z'n konijn en haas ook niet eerst twee weken in de vriezer!
Door Fynn
#547774
Ik heb ze bevroren gekregen.
Ga ze denk ik na het weekend eens proberen.

Rian,Ijuba en Fynn
Door Happy Tail
#548261
eet smakelijk alvast dan dit weekeind. ik heb er vanochtend ook een proberen te vangen maar das mislukt. Ik moest het weer doen met wat lamslever en wat geitenrib.

Oh en de baasjes hadden geprobeerd om eendepoten te BBQ en, maar die waren te hard geworden.....het vlees is eraf gehaald en dat moest ik opeten......zielig he?
De volgende keer krijg ik de poten zo...gelukkig
Door Fynn
#548360
Hee Baya

Er ligt nu een haas te ontdooien voor morgen ze lopen elke keer naar de bijkeuken want het ruikt wel goed.
Laat morgen wel even weten hoe het smaakte.
Van de week heeft Juba geprobeerd voor ons reeen te vangen is niet gelukt ;-)

Groetjes aan je baasjes
Juba en Fynn
Door tieneke
#548780
[quote="Fynn"]
Lusten die van jou het niet dan?

Rian,Ijuba en Fynn
[/quote]
Nee,ze trekken hun neus ervoor op >:(
Kan ik hier eindelijk goedkoop haas en konijn kopen :-\
Door tieneke
#548784
[quote="Happy Tail"]
eet smakelijk alvast dan dit weekeind. ik heb er vanochtend ook een proberen te vangen maar das mislukt.
[/quote]
Ze gaan er hier ook wel achteraan ::) ::)maar eten homaar...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door