Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door reneetje
#546931
vraagje,.

Ik heb eens onder de zoekfunctie gekeken naar wijting, aangezien ik morgen lekker wat op kan helen incl kabaljauwkop, maar ik zag erg veel negatieve berichten over wijting staan, 1 dat er maar weinig honden waren die het lustte, en 2 dat ze het uitkotste,

Maar nu vroeg ik me af of er ook mensen zijn waarvan de honden het wel heerlijk vinden, en het wel binnen in de maag bleef.
Door Peet
#546935
Ja hoor, mijn vreetschuurtjes lusten graag wijting...



(... ik vraag me wel eens af wat ze niet lusten ??? ;D)
Door reneetje
#546938
Peet schreef: Ja hoor, mijn vreetschuurtjes lusten graag wijting...



(... ik vraag me wel eens af wat ze niet lusten ??? ;D)
Goed zo, nou die van mij dacht ik ook wel eerst dat ie zo is. Maar opzich laat ie nu toch wel dingen liggen. maar als ik er dan een leuk mixje van maakt met yoghurt enzo dan lust ie het wel.

Maar heb jij enig idee waarom er bij diverse honden het weer naar buiten kwam binnen de korste keren? is het super vet ofzo? of hard?
Door herder_lover
#546939
de ene hond kan wel tegen vis, de ander niet.
Saiko eet wel vis, Dara vindt het niet lekker. Eet het wel, maar spuugt ook alles weer uit, waarna Saiko.... :-X enfin, je snapt me wel denk ik ;D
Door Peet
#546944
reneetje schreef: Maar heb jij enig idee waarom er bij diverse honden het weer naar buiten kwam binnen de korste keren? is het super vet ofzo? of hard?
Volgens mij is wijting niet zo vet...en ook niet hard...dus waarom ze het weer uit k*tsen???
Afbeelding...geen idee....
Door bientje
#546975
hoi,

van mijn 4 honden heeft er maar1 het binnen kunnen
houden,
ze aten het wel enthousiast op en ik kwam het kort erna overal in huis tegen erg fijn!!! ;D
Door senadance
#546987
bij mij eten ze het alletwee en ....kotsen het er net zo hard weer uit, alleen bij wijting andere vis geen probleem.
Door reneetje
#546988
bientje schreef: hoi,

van mijn 4 honden heeft er maar1 het binnen kunnen
houden,
ze aten het wel enthousiast op en ik kwam het kort erna overal in huis tegen erg fijn!!! ;D
Lekker hoor haha, dan maar hopen dat het bij djago goed gaat.

Bij een blikje makreel ( met olie) had ie wel dirarree, maar voor de rest niets. de volgende dag had ik hem een halve zalmkop gegeven ( voor het eerst) en wel wat vleesbotten er nog naast, en toen had ie nergens last van, dus ik zal het morgen even kijken.

Want neem aan dat je wijting niet hoeft in te vriezen of wel?
Door Bullekes
#547100
nou dat zijn veeel belovende reacties ;Der ligt voor hun ook wijting ???
Door Borke
#547113
Zalmkop dat is wel exclusief genoeg voor Heer Borke, maar zoiets ordinairs als wijting, nee dat blieft meneer niet - dan maar geen eten...
Door Bullekes
#547214
Ha ikke blij ze hebben net allebei vol genot hun wijting opgegeten. Hun eerste echte visje (ze kregen weleens zalm uit blik of koolfilet uit diepvries maar dan blieven ze liever niet). De eerste die aan de wijting begon was Gizmo kon mijn oogjes neit geloven normaal moet ie niets van raar eten hebben IKKE BLIJ!! en als traktatie hebben ze nog kippevleugeltjes gegeten :)
Door tieneke
#547249
Bullekes schreef: Ha ikke blij ze hebben net allebei vol genot hun wijting opgegeten. Hun eerste echte visje (ze kregen weleens zalm uit blik of koolfilet uit diepvries maar dan blieven ze liever niet). De eerste die aan de wijting begon was Gizmo kon mijn oogjes neit geloven normaal moet ie niets van raar eten hebben IKKE BLIJ!! en als traktatie hebben ze nog kippevleugeltjes gegeten :)
Toch nog honden die WEL wijting eten ;D ;D
Door reneetje
#547287
nou inderdaad gelukkig wel :D

EN ik weet al denk ik wel hoe het gaat lopen. hij moet er eerst niets van hebben, likt er wat aan ruikt er wat aan, kijkt me arrogant aan van, denk je nou echt dat ik dit ga vreten.

Dan laat ik het even staan, eet ie het echt niet op, doe ik het wat fijn maken, wat yoghurt ofzo erdoor heen en hij eet het vol plezier op haha

en dan nog hopen dat meneer het binnenhoud

wordt vervolgt :P kijken of het klopt
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door