Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door K@rin
#540349
Sugar (poes van bijna 12 maanden)) heeft een vieze snottebel-achtige afscheiding uit haar vulva ...............
Kan dat met krolsheid te maken hebben of is het "gewoon" een bacterie en moet ze aan de AB ?
Laatst gewijzigd door K@rin op ma 01 mei 2006, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#540713
Ik zou dat even na laten kijken ik heb dat nog niet eerder gezien bij poezen als aankondiging van de krolsheid. Ik denk dat ze een infectie heeft.
Door Borke
#543419
Ik hoop dat je direct naar de DA bent gegaan, want het is waarschijnljk een baarmoeder ontsteking of een vaginale infectie.
Meestal is het advies met een baarmoederontsteking om direct te laten castreren, want als de infectie naar binnen slaat dan kan het slecht aflopen met je poes.

Met een fokpoes heb ik het een keer succesvol behandeld en later heeft ze 7 gezonde kittens gekregen.
Door Maris
#545638
Hoe gaat het nu met haar ?
Laatst gewijzigd door Maris op ma 08 mei 2006, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shifra en Sharel
#546098
Dit is ook voor mij herkenbaar bij 1 van mijn katten.
Ze was er ook wel ziek van.
En was dit een ontsteking, antibiotica gekregen en het was weer goed gekomen.

Ondertussen is zij nu gesteriliseerd, maar dat was niet vanwege die ontsteking.
Door K@rin
#546457
Maris schreef: Hoe gaat het nu met haar ?
het is een bacteriele infectie (geen baarmoederontsteking)
Ze heeft een AB-kuurtje
Door Maris
#546467
Karin & Pyrs schreef: het is een bacteriele infectie (geen baarmoederontsteking)
Ze heeft een AB-kuurtje
Gelukkig dat het geen baarmoederontsteking is.
En met het AB kuurtje is ze er zo weer vanaf geefr dr maar een dikke knuffel :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door