Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#542770
Ivonne schreef: ha gat jak; ik heb ooit ook een vlooienplaag in huis gehad. Was echt erg... als je op de grond lag om de krant te lezen dan sprongen ze zo voorbij :o. En dit geintje kwam van Pebbles, zij had uit het nest vlooien meegenomen en wij hadden dat niet direct gezien en toen was het "feest". Heel fijn met hoogpolig tapijt in een flatje. Weken ben ik er druk mee geweest.
Brrr.......krijg al de kriebels al ik het allemaal zo lees. Vlooien die voorbijspringen :-X
#543620
Iiiiiiiiiiiiiiieuw vlooien!! bah, gelukkig hebben z ehet hier niet, hoop ook dat ze het nooit krijgen ook , kan me nog goed herrineren toen ik nog keinr was en thusi woonde, we hadden een Bouvier en die had vlooien en op slot het halve huis onder, mijn moeder alles gespoten en wij zijn een weekje weggeweest, nou het welkomscommitee stond klaar toen wij na die week thuis kwamen, alle maar dan ook alle vlooien hadden zich verzameld op de deurmat, we werden gewoon aangevallen, die beesten vluchtte gewoon naar buiten, hihi bah!! maar binnen zaten ze niet meer ;D

vieze dingen die beesten, enondertussen krijg ik heel erg jeuk van dit topic :-\
groetjes miranda
#544925
Ivonne schreef: om het nog erger te maken; ik zat in de periode nog te studeren en 's ochtends in de kantine en zie iets zwarts in mijn haar voorbij kruipen........ (ik heb blond haar) en ja wel hoor......... een vlo die gezellig met mij mee was gekomen. Echt vreselijk!

Ik heb op het punt gestaan om de gemeentereiniging o.id. in te schakelen.

Ieh!! Getsie, ik kan hier slecht tegen merk ik :-X ;)
Ik vind het vieeehies
#545006
Qwertu schreef: Ieh!! Getsie, ik kan hier slecht tegen merk ik :-X ;)
Ik vind het vieeehies

Ik vind het vooral heel vervelend en jeukerig. Die rotvlooien vinden mij lekkerder dan de beesten :-X :-X

Vroegah, lang geleden toen wij op de studentenflat woonden met een enge heddur (bijgenaamd Beest) waren we een week met vakantie en een flatgenoot zou de vissen voeren. Kwamen we terug, stond er voor de kamerdeur een stevig afgesloten vuilniszak die bij aanraking luidop tikte. Nee, geen bom, de kleren van de flatgenoot, compleet met de horde vlooien die zich op hem had gestort toen hij na 2 dagen de kamer binnenging. Lang leve de rijststrotegels :-X :-X :-X We hebben ze uiteindelijk eruit gesloopt en in de hens gestoken, je kreeg de vlooien gewoon niet weg.
Waren trouwens hondevlooien, de laatste keer dat ik die gezien heb.
#545131
Kruimel schreef: Ik vind het vooral heel vervelend en jeukerig. Die rotvlooien vinden mij lekkerder dan de beesten :-X :-X

Vroegah, lang geleden toen wij op de studentenflat woonden met een enge heddur (bijgenaamd Beest) waren we een week met vakantie en een flatgenoot zou de vissen voeren. Kwamen we terug, stond er voor de kamerdeur een stevig afgesloten vuilniszak die bij aanraking luidop tikte. Nee, geen bom, de kleren van de flatgenoot, compleet met de horde vlooien die zich op hem had gestort toen hij na 2 dagen de kamer binnenging. Lang leve de rijststrotegels :-X :-X :-X We hebben ze uiteindelijk eruit gesloopt en in de hens gestoken, je kreeg de vlooien gewoon niet weg.
Waren trouwens hondevlooien, de laatste keer dat ik die gezien heb.
Ja heeee, hou es even op zeg! Nog meer vieze verhalen :o :-X ;)
#545354
Kruimel schreef: Ik vind het vooral heel vervelend en jeukerig. Die rotvlooien vinden mij lekkerder dan de beesten :-X :-X

Vroegah, lang geleden toen wij op de studentenflat woonden met een enge heddur (bijgenaamd Beest) waren we een week met vakantie en een flatgenoot zou de vissen voeren. Kwamen we terug, stond er voor de kamerdeur een stevig afgesloten vuilniszak die bij aanraking luidop tikte. Nee, geen bom, de kleren van de flatgenoot, compleet met de horde vlooien die zich op hem had gestort toen hij na 2 dagen de kamer binnenging. Lang leve de rijststrotegels :-X :-X :-X We hebben ze uiteindelijk eruit gesloopt en in de hens gestoken, je kreeg de vlooien gewoon niet weg.
Waren trouwens hondevlooien, de laatste keer dat ik die gezien heb.
Haha, ik geloof dat ik dezelfde tegels heb gehad, in mijn eerste apartementje.
Die vond ik toen zo moohooi....
En ik had (nog) nooit een vlo gezien.... 8)

Totdat ik voor andere vloerbedekking besloot.
Ik had nl. een oudere hond, die af en toe problemen met de ontlasting had.
En dat 'schoonmaken' viel niet mee op die mooie natuurlijke ondergrond :-X :-X :-X
In een verwoede bui, verwees ik de gehele vloerbedekking naar de schuur.
Jammer, het was zomer en bloedje heet.
Je wilt niet weten wat er gebeurde, toen ik een paar dagen later die schuur in wilde gaan.
Tegen chemische middelen (ja, dat wel), maar ik ben er nog nooit ZO VLUG voor naar de winkel gegaan ;D 8) :P
#547205
Qwertu schreef: Ja heeee, hou es even op zeg! Nog meer vieze verhalen :o :-X ;)
hier nog een.... mijn zus studeerde in Groningen, en had een vakantie baantje in Den Haag, woonden voor de vakantie met haar lekker bij mij in Nootdorp, de buren hadden de verzorging van haar kat op zich genomen, hadden ze zelf aangeboden. Na een week belden de buren dat ze niet meer haar huis in gingen, want het stikte van de vlooien, ze werden levend opgevreten, en ze moest het zelf verder maar oplossen. Ik ben toen de volgende ochtend vroeg vanuit Nootdorp met openbaarvervoer naar Groningen afgereisd, met een tas vol met gif om de boel daar te gaan ontvlooien en de kat mee te nemen. Toen ik binnen liep had ik meteen wel honderd van die rotbeesten op me zitten. Kat naar buiten, ik heb toen vlooien vergiftigd (en mijzelf ook bijna) gezogen, nog meer gif (kat zat veilig buiten in zijn kattenmand te protesteren) aan de eind van de dag terug naar Nootdorp.... ik had de kriebels dat wil je niet weten, wat zullen de medereizigers wel hebben gedacht???? een dag of 5 later heb ik opnieuw de moordtocht herhaald, sindsdien heb ik nooit meer zo'n plaag gezien ;) Bah, ik krijg nu nog kippenvel als ik eraan denk :( ;D
#547828
toen ik nog op de flat woonde bij mijn moeder, hebben wij ook wel eens een vlooienplaag gehad, die kwam van de buuren. we hadden 3 katten en zij 1 en een hondje die dus haar kat had besmet en die liep via de railing naar ons balkon om onze katten te besmetten.
wat ik toen destijds helemaal geweldig vond, was dat mijn kat altijd bij mij op mijn hoofkussen sliep, zo kreeg ik dus ook vlooien. ik weet nog dat ik 's morgens iets onder de dekens voelde kriebelen en toen ik de deken omhoog sloeg zag ik minstens 20 vlooien uit mijn bed springen :o
wij zijn toen direct gaan termineren!!!!! en de buurvrouw gelukkig ook :-X

is het trouwens niet zo dat je vlooien kunt tegengaan als je je hond of kat regelmatig knoflook voert?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door