Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#541741
Tiesto heeft de laatste tijd af en toe vurig rode vlekken in zijn liezen, zou dat kunnen komen omdat hij af en toe in slootjes baddert? Zack zit in het zelfde water maar heeft nergens last van..Doe er af en toe tea treegel op. Hij krijgt nog steeds het zelfde voer, dus lijkt me niet dat het daar aan zou liggen..Iemand een idee wat dit is?
Door *Natasja*
#541886
Benthe hier heeft (had) het ook regelmatig. Het bleek dat Beau de boosdoender was. Die likte haar liezen gewoon helemaal rauw. Sinds ik het goed in de gaten houd, heeft ze nergens meer last van. Ik zie in je onderschrift dat je ook 2 honden hebt. Misschien dat bij jou hetzelfde aan de hand is?
Door Tiesto
#543310
Nee, Zack zit Tiesto niet in de liezen te likken..Ik heb laatst wel een keer Exil gebruikt, maar hij had daarvoor die uitslag al..en heb nu ecostyle op natuurbasis vd week tegen teken en vlooien gebruikt..of kan het misschien van een plant ofzo komen(brandnetels)..heb gewoon geen idee wat t kan zijn. Hij heeft er verder geloof ik ook geen last van, maar t is zo'n naar gezicht.. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door