Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door roefus
#523238
Nelly schreef: Misschien doet Smuldier er een extra smaakstofje in?
;D ;D ;D
ik weet het niet.
ik dacht zelf dat de stukjes misschien wat groter of 'echter' zijn, wat minder fijn-gemalen?
In ieder geval: Sjors begint het vooral lekker te vinden om wat grotere stukjes vlees, kippennek, vleugeltjes enzovoorts te eten.
Kom ik dan met 'carnibest' aan, dan heeft hij niet echt honger.
En smuldier valt wél 'in de smaak'.

Pfffff.....kan volgende week misschien anders zijn, hoor.
#523422
ik heb de carnibest geprobeert. de natuur kat en lam mix voor katten
hij vond natuur heeeel erg lekker de lam vond hij iets minder. dus ga voorlopen deeltijd barfen en carnibest geven. smuldier is hij niet zo gek op.
#524969
Nelly schreef: Misschien doet Smuldier er een extra smaakstofje in?
Dat lijkt me niet. Smuldier maakt dit vooral voor honden en een hond vreet (meestal) alles. Ik denk eerder dat er aan Carnibest een smaakje zit (de premix) dat sommige katten niet lekker vinden. Mijn kat weigerd dit merk categorisch terwijl ze wel andere merken eet. Bibi is haar favoriet.
#540573
Mijn katten (behalve Mistral natuurlijk) eten ook graag bibi en ook smuldier. Ook de enkelvoudige vleessoorten zoals kop- en spiervlees, kip, en natuurlijk organen die ik hier in de buurt vrij gunstig kan kopen gaan er grif in. Ooit heb ik de kattenvariant van cb geprobeerd en gek genoeg hoefden ze dat niet; dat heb ik toen maar aan de honden gevoerd; die vreten idd. alles ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door