Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#52095
We zijn nu twee weken bezig met onze "zoveelste'' poging om Timo te laten afvallen en zo op het oog zien we zowaar resultaat 8). Zou het dan toch echt werken die Fyto-mix :D.
Het honger gevoel is minder en hij vindt het ook nog heerlijk maar tjonge jonge...wat stinkt dat spul ::)
Wegen willen we hem nog niet misschien ook omdat het anders zo tegen valt maar zo wie zo hebben we een ding gewonnen. Ons ouwetje is weer aktief en laat ons verbazen. Hij speelt,rent, pakt stokken van de straat en springt over paaltjes. Nou...voorheen was het sjokken ;D
We noemen hem vanaf nu ook geen "dikke"meer maar zeggen'"he..slankie" ; en dat helpt ook ;D ;D ;D
Jullie horen het resultaat later. ;)
Door Lizzy
#52100
Wauw Truus! Goed zeg. Ik denk wel degelijk dat Fytomix werkt. Ik heb het bij Whoofer gezien. Zij is ook afgevallen. Overigens helpt het positief bekrachtigen door middel van een positieve bijnaam natuurlijk ook ;D
Door Truus
#52104
Paul_Barte schreef: Truus het antwoord is JA en JA ;D ;D

Ja...Timo gaat afvallen want de fyto werkt geheid en

Ja...het stinkt als de tyfustering ;D ;D
;D ;D ;D Nou Paul...toch ben ik zo blij met deze tip. We hebben eindelijk de goeie mannier te pakken en ookal stinkt het van hier tot Tokio....ik voel al wat ribbetjes aan de zij kant ;)
Ben zo benieuwd wat straks de weegschaal zegt ::) maar we gaan eerst nog zo verder.
Door Truus
#52106
Lizzy schreef: Wauw Truus! Goed zeg. Ik denk wel degelijk dat Fytomix werkt. Ik heb het bij Whoofer gezien. Zij is ook afgevallen. Overigens helpt het positief bekrachtigen door middel van een positieve bijnaam natuurlijk ook ;D
Enof dat helpt..hij kijkt ook een stuk vrolijker ;D
Door Truus
#53642
Even het vervolg, vandaag hebben we gewogen en Timo is van 13 kilo naar 12,3 , dus 700gram afgevallen in 2weken tijd. Dankzij de helft van haar versvlees en de Fyto.
Het is dus heel goed gegaan!!!!!!!

Mila is 300 gr afgevallen en zit op 5,7 da's mooi.

We gaan lekker door zo ;)

Hoe lang mag je met dit 'dieet'doorgaan?
Nu nog twee weken? Ik heb n.l. het idee dat hij geen exstra honger heeft.
Door avalon
#53874
Avalon hoeft nog maar 500gr af te vallen en dan zit ze op een mooi gewicht van 13kg. (ze was toch stiekem weer wat aangekomen). Ik merk al wel duidelijk verschil ze is echt veel levendiger en speelser. Angie is eingelijk nog 3,5 kg te zwaar, maar bij haar is het afvalen veel moeilijker. Ze schommelt heel erg. Zonder dat ik wat verander in de hh eten komt ze het ene moment aan en valt ze het andere moment weer af.
Door Truus
#54013
Truus schreef: Even het vervolg, vandaag hebben we gewogen en Timo is van 13 kilo naar 12,3 , dus 700gram afgevallen in 2weken tijd. Dankzij de helft van haar versvlees en de Fyto.
Het is dus heel goed gegaan!!!!!!!

Mila is 300 gr afgevallen en zit op 5,7 da's mooi.

We gaan lekker door zo ;)

Hoe lang mag je met dit 'dieet'doorgaan?
Nu nog twee weken? Ik heb n.l. het idee dat hij geen exstra honger heeft.

Zie even onderste vraag..............???

He Renate , goed zeg..gaan we een wedstrijdje doen ;D
Jij bent al iets lander bezig maar wacht maar ... ;) :P
Door Truus
#54029
ardley schreef: Oke Truus dat doe ik ;)

Groetjes Renate op de pjoeter van hullie pa
He Renate zitte gullie bij hullie..... ;D ;D ;D

Dat moet vast een hele leuke Pa en Opa van Nienke zijn ;)
Welkom Hans !!!!!!!!!!!!!
Door avalon
#54171
Truus schreef:

He Renate zitte gullie bij hullie..... ;D ;D ;D

Dat moet vast een hele leuke Pa en Opa van Nienke zijn ;)
Welkom Hans !!!!!!!!!!!!!
Jottum kzit bijna elke zondag bij hullie ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door