Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#539921
Mijn honden vonden de pens erg lekker,ze hebben staan te genieten,alhouwel het wel heel snel op was,dusse weinig genieten,volgens mij :o :o
Jimmy(york)die rook eraan,en schrokken wat ie deed,weg was het.Bij Cairo ging het was langzamer,omdat ik in zijn voerbak een omgekeerde bak heb neergezet tegen het schrokken.

Het viel mij op dat de pens eigenlijk helemaal niet stonk,het zag er erg mooi uit,vond ik.Net zoals jij al zei. ;)
Het runderkopvlees krijgen ze van de week,maar dat zal ook een groot succes zijn.

Ik heb de pens wel in kleinere stukjes geknipt voor mijn honden.Jimmy is bijna 15 dus echt kauwen gaat wat moeizaam bij hem.En bij Cairo wilde ik geen risico nemen,dus vandaar ook kleinere stukjes,maar daarom niet minder lekker voor ze.
Door Lizzy
#539962
Nou, FIJN om te lezen!!! Ik vind de pens ook eigenlijk niet ruiken. En dat terwijl de pens "vuiler" is als wat ik gewend ben (meer grasjes enzo). Ik hoop dat het kopvlees ook goed bevalt!
Door Lizzy
#539965
Oh, ik knip het in stukken want bij mij proberen ze ook 1 a 1,5 kilo lappen in 1 keer naar binnen te slikken :-\
Door judith1967
#540046
Lizzy schreef: Oh, ik knip het in stukken want bij mij proberen ze ook 1 a 1,5 kilo lappen in 1 keer naar binnen te slikken :-\
:o :o :o :o
Dacht dat mijn hond zo schrokop was,maar die van jou kunnen er ook wat van
Door bas rouge
#540397
Ik heb zaterdagochtend ook Lizzy-pens gegeven en het is idd. opvallend hoe weinig het stonk. Ze vonden het superlekker. Ik geef ook geen hele lappen maar knip ze zo dat ze ze zonder gevaar in kunnen slikken.
Door judith1967
#540910
Ik heb vanavond je kopvlees gegeven,nou ik vind dat er ook er mooi uitzien,het werd hier ook met graagte gegeten,ook weer in kleine stukken beknipt.
Lekker met wat zeewier en speirsupport erover heen ;)


Ik had vorige week kopvlees van een ander(daar zat ook nog bot in)
Door Cindy de Wolf
#541443
Ook bij mij smullen ze echt van de Lizzy pens, het is veel betere pens dan wat ik tot nu toe gewend ben, zelf mijn vriend bleef in de keuken staan dus stinken doet het niet. Ik houdt me dan ook zeker aanbevolen bij een eventuele volgende partij.

Cindy
Door Lizzy
#541617
Ik ben blij dat het jullie bevalt! Mij bevalt het inderdaad ook goed en ik vind de pens ook weinig/niet stinken. En volgens mij komt dat echt omdat ze werkelijk de koe/stier slachten en direct de pens verwerken en invriezen. De pens komt de koelruimtes niet eens uit!
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 03 mei 2006, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#542114
Vanavond pens gegeven,.Marko heeft de pens in stukjes geknipt en die was er ook erg blij mee dat ie niet zo stonk ;) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door