Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ollie
#53585
Hallo, ik had even een vraag! We hebben gisteren kippenlevers en kippenhartjes en kippennekken gekocht! Hoe kan ik dat het beste combineren, we hebben ook koolvisfilet uit het vriesvak van de supermarkt, kan ik dat er ook bij doen?? En moet ik er ook nog iets anders aan toevoegen groente?? Alle info is welkom! Ik voer ze volledig carnibest, en wil een paar maaltijden in de week zelf wat aanprutsen!
Door sharpie
#53592
Hoi Ingrid,
Je zou bijv. wat spiervlees er nog bij kunnen doen, in kant-en-klaar versvlees zit nl. al aardig wat orgaanvlees meestal.
En idd ook een groentenmix kan erbij en een rauw eitje.
Je kan de kippennekken ook los na de maaltijd geven.
Wat de koolvis aangaat, kan in principe er ook doorheen lijkt mij, maar ik weet niet of ze dat lekker vinden ???
Anders probeer je de vis eens los of alleen met een groentenmixje?
Door Ollie
#53597
[quote="sharpie"]
Hoi Ingrid,
Je zou bijv. wat spiervlees er nog bij kunnen doen, in kant-en-klaar versvlees zit nl. al aardig wat orgaanvlees meestal.
En idd ook een groentenmix kan erbij en een rauw eitje.
Je kan de kippennekken ook los na de maaltijd geven.
Wat de koolvis aangaat, kan in principe er ook doorheen lijkt mij, maar ik weet niet of ze dat lekker vinden ???
Anders probeer je de vis eens los of alleen met een groentenmixje?
[/quote]

Hoi, ja ik heb de koolvis al eens geprobeerd, en dat vinden ze wel lekker! Die kippennekken hebben we in hele kleine stukjes geknipt, anders is het niet vertrouwd met die bullen! En wat voor spiervlees raad je me aan dan in combinatie met lever of hart of nekjes?
Door sharpie
#53602
Alle spiervlees behalve varken.
Bijv. Lamsvlees of rundvlees, denk aan rundergehakt, sucadelapje, riblapje, kipfilet, biefstuk etc.
Je kan ook je slager om snijdsels vragen, dat zijn de vette stukjes vlees die eraf zijn gehaald, het vet is voor de honden juist heel goed.
Gewoon al het vlees wat geen orgaanvlees is en niet van het varken afkomstig is.
Schapenvet kan je ook los kopen en erdoorheen doen, niet teveel in 1 keer, want dan gaan de meeste honden aan de schijt, een eetlepel per maaltijd ofzo.
Door Ollie
#53608
[quote="sharpie"]
Alle spiervlees behalve varken.
Bijv. Lamsvlees of rundvlees, denk aan rundergehakt, sucadelapje, riblapje, kipfilet, biefstuk etc.
Je kan ook je slager om snijdsels vragen, dat zijn de vette stukjes vlees die eraf zijn gehaald, het vet is voor de honden juist heel goed.
Gewoon al het vlees wat geen orgaanvlees is en niet van het varken afkomstig is.
Schapenvet kan je ook los kopen en erdoorheen doen, niet teveel in 1 keer, want dan gaan de meeste honden aan de schijt, een eetlepel per maaltijd ofzo.
[/quote]

Oke. hartstikke bedankt! Schapenvet krijgen ze hier ook,maar dan rauw van de slachterij!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door