Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#535648
Haha..Bob en Nebla eten zeer slecht groente en fruit,eigenlijk helemaal niet..
Nu is het hier niet zo erg, omdat ze hier 2 x in de week KVV compleet krijgen gemiddeld, voor de rest BARF ik,
maar ik was in een creatieve bui en heb de blender er is bij gepakt..

Men neme;
1 banaan
1 kiwi (pitjes eruit gezeefd)
2 rauwe eieren
biogarde
en wat roosvicee voor de smaak..

Mixen maar, verdelen over 2 kommetjes..en voor de eerste keer in hun leven een gezond fruitprutje gegeten! Goed he!

Ze vonden het heerlijk!
Ze moesten is weten wat ze gehad hebben, normaal halen ze hun neus ervoor op! ::) ;)
Laatst gewijzigd door bernersennenfan op zo 23 apr 2006, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#535717
Ja, ZO lust ik het ook wel, fruit ;D!

Fruit is overigens niet echt essentieel en het bevat veel suiker. Dus zo'n verwennerijtje zou ik niet al te vaak geven want dan worden ze dik ;D!
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 24 apr 2006, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#536272
haha..mijn man zei ook al; dat mag je ook wel voor mij maken, behalve die rauwe eieren dan..
Maar wat betreft de suikers, goed dat je het noemt hoor, maar zoals ik al schreef, het is voor niet echt nodig om groente/fruit te krijgen omdat ze 2x in de week nog compleet KVV krijgen en ik gelukkig veel BARF adresjes heb waarmee ik afwissel ;)
#537619
Klopt helemaal en ze zullen dit ook niet als vast recept krijgen, maar zo af en toe mag je ze best is verwennen als je honden een normaal gezond gewicht hebben. Ik eet zelf ook wel eens iets wat niet echt goed voor me is ;)
Laatst gewijzigd door bernersennenfan op do 27 apr 2006, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door