Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#533554
Laddy is sinds zaterdagavond aan de CB natuur. De eerste paar dagen ging het eten wat moeizaam, maar nu eet hij z'n bak gewoon leeg. Ik gooi er elke keer een beetje gekookt water over, en elke avond krijgt hij een beetje biogarde. Nu was tot gisteren z'n ontlastig vrij stevig, maar gisteravond was hij toch wat aan de dunne, wel 4 keer zitten drukken, en op het laatst kwam er niks meer. Daarna heeft hij nog niet weer gepoept, vanmorgen ook niet. Nou was het net mijn bedoeling om vanaf vandaag het gekookte water af te bouwen en er over een paar dagen helemaal mee te stoppen, omdat het gekookte water toch wel de nodige voedingsstoffen vernietigt, en hij moet toch ook geen tekorten oplopen. Kan ik toch gewoon gaan afbouwen met het water, of beter nog even doorgaan?
#533591
Hoi,

Als ik bij mij overstap naar natuur dan krijgen ze steeds wat dunnige stroperige ontlasting. Het buitenste laagje is dan heel kleverig om het zo maar even te zeggen.

Ik heb het nu zo'n 10 x geprobeerd met een rol natuur, maar steeds hetzelfde. Dus ik geef ze nu de andere gewoon, daar doen ze het allemaal goed op ;)

Gr. jacqueline

[quote="amber13"]
Laddy is sinds zaterdagavond aan de CB natuur. De eerste paar dagen ging het eten wat moeizaam, maar nu eet hij z'n bak gewoon leeg. Ik gooi er elke keer een beetje gekookt water over, en elke avond krijgt hij een beetje biogarde. Nu was tot gisteren z'n ontlastig vrij stevig, maar gisteravond was hij toch wat aan de dunne, wel 4 keer zitten drukken, en op het laatst kwam er niks meer. Daarna heeft hij nog niet weer gepoept, vanmorgen ook niet. Nou was het net mijn bedoeling om vanaf vandaag het gekookte water af te bouwen en er over een paar dagen helemaal mee te stoppen, omdat het gekookte water toch wel de nodige voedingsstoffen vernietigt, en hij moet toch ook geen tekorten oplopen. Kan ik toch gewoon gaan afbouwen met het water, of beter nog even doorgaan?
[/quote]
#533623
Vandaag heeft Laddy nog niet geproept, dus ik denk niet dat hij er niet tegen kan, anders moest hij vanmorgen en zonet ook wel weer, ik bouw het gekookte (en iets afgekoelde) water gewoon langzaam af en kijk aan hoe het gaat, blijft de ontlasting nou dun, dan ga ik wel eens een ander merk proberen, maar ik kijk het nog even aan.
#533960
Mijn teef heeft er nooit gekookt water overheen gehad die heb ik in een paar dagen overgezet en ging prima, het reutje moest het in het begin niet en heb het 2 keer met wat warm water gedaan en toen at hij het wel toen meteen gestopt met water overgieten. ze doen het er prima op.
groetjes miranda
#534179
Gisteren en vanmorgen heeft Laddy mooi hard gepoept, dus ik denk dat de diarree meer kwam door iets anders (hij heeft ook uit en vieze sloot gedronken, en een stukje gedroogde long gehad, daar kan het ook nog wel eens door gekomen zijn, denk ik nu ineens.... :-[) Vanmorgen heb ik nog maar een heel klein beetje water er over gedaan, en vanavond ga ik het eens zonder proberen.

Laddy eet z'n bak CB nu echt met smaak leeg, en gisteren begon hij ook al aan de bak van Jamie (die wandelt steeds bij z'n eten weg sinds Laddy er is, en heeft absoluut geen baknijd, iedereen mag meeëten van hem ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door