Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#533619
Het is wel geen vraag of Probleem over gezondheid, maar wil wel even melden dat het hier hartstikke goed gaat. We zijn al dik een maand niet meer naar de dierenarts geweest ;)

Dat is toch al een hele verbetering, we zaten er de laatste weken voordat we op vers gingen bijna elke dag :O

Met Savannah gaat het super, ze eet hartstikke goed, wil het bakje wel uit mijn handen halen om nog sneller te eten. Als ik het bakje neerzet duikt ze er in. Ook pensstaafjes waar ze moeilijk overdeed, voordat ze op vers zat kon ze er de hele avond naast liggen grommen, nu eet ze hem gelijk op en haalt een 2de en die eet ze half op. De aanvallen zijn ook gereduceerd. Ze heeft tussendoor nog 1x brok te pakken gehad, met kibbelingen en daaropvolgend heeft ze 4 aanvallen gehad, maar daarna niet meer inmiddels is ze weer 22 dagen op de goede weg!!!! ;)

Ylanie die continu aan de diarree was en ziek, is na de operatie erg opgeknapt en is nu haar oude eigentje weer, Lekker ondeugend en speels. En vooral geen diarree weer gehad. Ze hersteld zich goed.

Kalin gaf altijd gal over tijdens eten van brok. Nu komt dat nog maar sporadisch voor. Ze heeft even Rimadyl gehad tussendoor, daar kreeg ze weer een hoger zuurgraad van dus weer overgeven. Inmiddels geven we Salisprin en dat gaat goed.

En Keshia ons Hartpatientje gaat ook beter. Ze wordt nu fitter. Voorheen kon ze na de wandeling niet meer in de auto springen, nu springt ze de laatste dagen zelf weer in de auto. Gelukkig niet zo hoog, want dan mochtz e niet ;)

Je kunt je wel voorstellen dat ik superblij ben. De Carnibest gaat er goed in, ze zijn allemaal tevreden, nooit geen overgevende honden meer omdat de maag leeg is. Ze doen het allemaal super.

Oh ja, een pupkoper belde nog en die pup wilde heel slecht eten nu 7 maanden, en ik heb Carnibest geadviseerd en mijn verhaal gedaan. Ze zei op het eind van het gesprek, oh het lijkt wel een wondermiddel. Nah, dat ook nog niet, maar je zou het haast gaan denken als zoveel zieke honden het ineens goed gaan doen. BIj Ylanie heeft de operatie ook natuurlijk een handje meegeholpen. ;) Het is een wereld van verschil hier ;)
Door Mevroi Kruim
#533658
Heeee, fantastisch! Echt hartstikke fijn dat het zoveel beter gaat met je hondjes!
Tis haast een Carnibest reclame: voor .... na! ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door