Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nelly
#528740
Ahhh, m'n arme rooie is zo zielig, morgenvroeg gaat hij onder het mes (castratie) en nu mag hij dus vanaf vanmiddag al niet meer eten. Ook moet ik opletten dat hij niet ontsnapt, want de laatste dagen is hij wild om buiten te komen; hij hoeft maar te denken dat er een buitendeur opengaat en hij staat achter me, klaar om weg te schieten. Hij kon het wel voelen :-\
Door Nelly
#533400
Sorry dat ik nu pas reageer, maar zoals jullie in de bar in een nieuw topic hebben kunnen lezen ben ik daags na de castratie van SR flink ziek geworden (keelontsteking)
Maar met SR gaat het uitstekend hoor, hij heeft (gelukkig) nog altijd z'n oude streken. Overigens vroegen de assistentes wat voor kruising hij eigenlijk was, want ze vonden hem erg mooi en bijzonder, en hij had zo'n zacht velletje ;)
Door Nelly
#534485
Ehh, ff goed lezen Tien, SR was niet ziek, maar ikke. En SR heeft er alleen maar bij gewonnen, want hij mag nu los buiten lopen, en geloof maar dat hij daarvan geniet. Voor mij trouwens ook niet meer zo stressig, want nu kan ik met dit mooie weer tenminste gewoon lekker ramen en deuren opengooien, al die muffe winterluchtjes eruit 8)
Door roefus
#534488
Nelly schreef: Ehh, ff goed lezen Tien, SR was niet ziek, maar ikke. En SR heeft er alleen maar bij gewonnen, want hij mag nu los buiten lopen, en geloof maar dat hij daarvan geniet. Voor mij trouwens ook niet meer zo stressig, want nu kan ik met dit mooie weer tenminste gewoon lekker ramen en deuren opengooien, al die muffe winterluchtjes eruit 8)
DAt gevoel had ik bij Sjors ook (na de ingreep :D).
Ik hoefde (overdag dan, hè, want 's avonds moet-ie echt naar binnen) niet meer op de deuren te letten....
En op zo'n dag als vandaag bijvoorbeeld, wat is het toch lekker....als ze in de zon liggen te rollebollen ;D
Door Nelly
#534495
Juistem, dat bedoel ik nou :) En SR mag 's avonds ook niet buiten; hoewel dat straks in de zomer moeilijk zal worden, want dan pleeg ik zelf tot nogal laat buiten bij de vijver te zitten, met de deuren open. Maar ja dat zien we dan wel weer. SR is erg aanhankelijk en op mij gericht, dat scheelt misschien.
Door *Robin*
#534497
fijn dat het zo lekker gaat met hem.
hij heeft nu eindelijk de vrijheid die hij zo graag wou 8)
enne......ben je van je katerluchie af? ::) :P
Door roefus
#534499
Ja, als het echt zomer wordt, en de deuren staan tot 's nachts open...dan blijft het toch een probleem.
Was bij mijn vorige katje ook.
Die liep niet ver weg, onze tuin of die van de buren (zoiets).
Maar ze lag dan liever bij hitte 's avonds onder 'n struik.

Ik heb Sjors vorig jaar zomer toch nog bijna altijd binnen gehad 's nachts.
Hij heeft wel de neiging om in het donker wat langer weg te blijven :(
Overdag rent hij gewoon naar buiten en naar binnen, is-ie geen kwartier uit mijn vizier bijvoorbeeld.
Maar 's avonds in het donker...da's blijkbaar 'spannend' :(

Ik heb er wel soms een uurtje langer voor opgezeten....(soms ook wel twee ???), maar dan wassie er weer.
Idioot eigenlijk.
Om tot twee uur 's nachts op je katje te wachten.
Maar dan slaap ik dubbel zo goed. ;D
Door *Robin*
#534503
roefus schreef: Ja, als het echt zomer wordt, en de deuren staan tot 's nachts open...dan blijft het toch een probleem.
Was bij mijn vorige katje ook.
Die liep niet ver weg, onze tuin of die van de buren (zoiets).
Maar ze lag dan liever bij hitte 's avonds onder 'n struik.

Ik heb Sjors vorig jaar zomer toch nog bijna altijd binnen gehad 's nachts.
Hij heeft wel de neiging om in het donker wat langer weg te blijven :(
Overdag rent hij gewoon naar buiten en naar binnen, is-ie geen kwartier uit mijn vizier bijvoorbeeld.
Maar 's avonds in het donker...da's blijkbaar 'spannend' :(

Ik heb er wel soms een uurtje langer voor opgezeten....(soms ook wel twee ???), maar dan wassie er weer.
Idioot eigenlijk.
Om tot twee uur 's nachts op je katje te wachten.
Maar dan slaap ik dubbel zo goed. ;D
dat kan ik me helemaal voorstellen. ik zit ook niet lekker als ik Bailey niet in de gaten kan houden op balkon.
Door roefus
#534505
Robin86 schreef: dat kan ik me helemaal voorstellen. ik zit ook niet lekker als ik Bailey niet in de gaten kan houden op balkon.
Heb je Bailey al op het balkon?
Door Nelly
#534507
roefus schreef:
Maar dan slaap ik dubbel zo goed. ;D
O, maar dat ken ik ook hoor. Toen m'n 2 ouwetjes hier voor het eerst los buiten mochten. Moet je je voorstellen, die 2 zijn al 2x met me mee verhuisd. In m'n vorige woning hield ik ze in een ren en binnen, want daar barstte het van de duivenmelkers. Nu heb ik hier een geluk, qua verkeer is er vrijwel geen gevaar en duivenmelkers zijn er ook niet, en dat is een hele opluchting. Hier kunnen ze dus relatief veilig los buiten lopen, behalve in het jachtseizoen. Dan probeer ik ze zoveel mogelijk binnen en in de kennel te houden. Overigens mogen de senioren nu ook 's nachts buiten, ik weet nu dat ze geen gekke dingen uitspoken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door