Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door aliesalgra
#53280
Hallo,

Bijna iedereen op deze site weet dat brokken slecht zijn doordat het gewoon afval is. Maar hoe weten jullie zeker dat diepvriesvlees geen afval is?




groetjes Alies
Door Paul_Barte
#53288
Alies dat is afhankelijk van het merk 8)

De betere merken gebruiken alleen vlees wat geschikt is voor menselijke consumptie!! De EEG controle stikkers zitten op de kratten bij binnenkomst.

Vaak wordt dit vlees niet in ons land gegeten en is het voor de export. Met name in zuidelijke landen wordt dit veel gegeten.

Indien je bij een bedrijf wat open en eerlijk werkt vraagt of je eens in de keuken mag kijken is dat in de meeste gevallen geen probleem.
Door aliesalgra
#53291
Tara krijgt Energique er staat op dat dat goed gekeurd is voor menselijke consumptie, maar wie zegt dat dat waar is? Eukanuba zegt ook dat er geen giftige dingen in de brokken zitten maar volgens jullie zit dat er wel in
Door margreet
#53292
[quote="*Alies*"]
Hallo,

Bijna iedereen op deze site weet dat brokken slecht zijn doordat het gewoon afval is. Maar hoe weten jullie zeker dat diepvriesvlees geen afval is?





groetjes Alies
[/quote]


Als je het niet vertrouwd kan je altijd zelf gaan klaarmaken,dan weet je precies wat je geeft.
Bovendien is afvalvlees helemaal niet slecht hoor,je eet het zelf ook,of denk je dat jullie slager geen gehakt maakt van afvalvlees???
Laatst gewijzigd door margreet op vr 13 feb 2004, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#53294
Alies,
Wat betreft Energique het volgende:

Pak de telefoon en bel naar Energique in Tijnje, vraag naar Nanette Waldorp of Jos van der Linden en zeg dat je graag eens wilt komen kijken wat in hun voeding gaat........denk dat dat geen probleem is.
(ben er zelf ook geweest).

Vind je het te ver rijden dan bel je met een ander bedrijf....snappie?
Door aliesalgra
#53297
Oh U bent daar geweest? Kunt u het me dan alstublieft vertellen?
Door Paul_Barte
#53306
Ben verschrikkelijk vaak bij Bibi geweest en evenzo bij Carnibest, verder bij AHV en Energique.

Ben nog nooit 1 product tegengekomen wat ik zelf niet zou durven eten!!

Ben zelf niet kapot van pens en andere organen maar in Frankrijk, Spanje en veel andere landen wordt dezelfde pens en orgaanvlees gewoon door mensen gegeten.
Door Jose
#53321
Hoi...

Ja klinkt raar dat pens eten door mensen :-\ . Maar ik was op zoek naar schaapslachter en gevonden maar kon er niks krijgen dat namen de mensen die ze daar laten slachten zelf mee om op te eten. ( Getfer )
Door Nelly
#53329
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
Door Paul_Barte
#53338
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

Getver Nelly..je krijg van mij geen kus meer ;D
Door Lupa
#53363
hohoho,
ik doe een moord voor pens!!!
gemaakt door mijn sicilianse oma :P :P :P :P
maar ja ik kan lang wachten, mijn oma is al 20 jaar dood :-\
Maar Paul echt waar zoals de siciliani pens klaar maken..... :-[
Door qyan
#53371
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

:-X bah
Door Lupa
#53373
[quote="qyan"]
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

:-X bah

>:( >:( >:( ;D
[/quote]
Door Paul_Barte
#53378
Domenica,

Ik geloof dat ik Italiaanse vrouwen lekkerder vind dan de pens van je Oma ook al heb ik van beiden nog nooit mogen proeven ;D ;D ;D
Door qyan
#53386
[quote="Lupa"]
[quote="qyan"]
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

:-X bah

>:( >:( >:( ;D
[/quote]
[/quote]


:-* ieder zijn smaak ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door