Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#532327
Na slechts een half jaar volhouden heeft Floor gisteren kip gegeten!! Maar liefst een halve kuikenbout ging er (weliswaar langzaam) naar binnen. :D
Ik stond zowat te juichen 8) Jonas vond het minder, want die was inmiddels gewend dat hij het op mocht eten na een half uur.
Haas, zalm, hert, struisvogel, rund en nu dan kip. Hehe, langzaamaan kunnen we dan eens echt gaan barfen met die dame ;)
Door conleeuw
#532337
applaus !!!! dat heb jij verdiend, goed hoor, en natuurlijk ook Floor. Dat geeft de burger moed, ik blijf dan maar aanbieden wat ze niet willen eten, als het jou lukt moet het hier ook uiteindelijk lukken ;D
Door Cathelijn
#532458
nou maar hopen dat ze het de volgende keer ook weer eet ;D
Ik heb haar deze keer met kip en al in de bench opgesloten en verder genegeerd. Ze heeft eerst een tijdje naast de kip gelegen en toen besloten het toch maar eens te proberen ;D
Door Truus
#532580
Cathelijn schreef: nou maar hopen dat ze het de volgende keer ook weer eet ;D
Ik heb haar deze keer met kip en al in de bench opgesloten en verder genegeerd. Ze heeft eerst een tijdje naast de kip gelegen en toen besloten het toch maar eens te proberen ;D
;D ;D ;D Dat is ook een methode. Even volhouden in de bench met de Barfspullen ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door