Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#532295
zo enthousiast als onze Bull barft zo weinig wil Pixie ervan weten..

ze at eerst BiBi en ik hoopte dat ze de overstap naar kippenekjes/vleugels wel zou zien zitten.
helemaal fout! ze pikt soms iets van onze Bull en dan eet ze ineens een klein stukje kippennek ofzo.
maar wat ik ook in haar bakje gooi, ze hoeft het niet.
zelfs voor een klein gesneden kipfilet haalt ze haar neusje op.
vandaag toch maar weer een voorraadje BiBi gehaald.

wat is het grote verschil tussen kvv en door mij klein gesneden vers vlees?
ik wil haar dolgraag leren barfen, ik vind het toch niks om kvv in haar bakje te gooien en maak het liever allemaal zelf. en als ik die Bull zo zie genieten dan zou ik het zo fijn vinden dat Pixie dat ook zou kunnen.
nu zie ik haar nog niet zo snel een hele kip eten maar ik zou met een heel nekje al blij zijn ;)

ik zat al te denken om het zelf te gaan malen?
en dan toch blijven proberen steeds grotere dingetjes te geven?

wie weet hoe ik dit het beste aan kan pakken zodat ook Pixie kan leren genieten van barf??
#532318
ze is geen ieneminie chihuahua en ze eet (schrik niet ;D) van kvv van BiBi 150 gram per dag.
terwijl ze iets van 60 gram zou mogen geloof ik.
moet ik er wel bij zeggen dat ze super actief is en ik dagelijks met haar op strand en bos te vinden ben. dus misschien dat ze daarom wat meer eet ook.

ik denk dat ik het vlees, bot, groente enzo toch zelf ga malen zodat ze het toch allemaal precies binnenkrijgt.
sinds ik barf lijk ik soms wel anti ander voer ;D

vraag me ook af wat voor machine je nodig hebt om zelf te kunnen malen? het zou voor mij best makkelijk zijn want onze Bull barft dus ik kan gewoon kleine porties maken voor Pixie en dat even malen.
Laatst gewijzigd door Pindy op di 18 apr 2006, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door