Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ginny
#532303
weer even een vraagje, ik heb een nieuw maine coon poesje sinds een kleine twee weken, en ze is steeds maar aan de diarree, ik heb een zak sensitivity van de DA maar ook dat geeft niet echt verbetering, ik heb nog lam en rijst van rodi en enerqique in de vriezer liggen zou zij dat ook mogen hebben, want van blikvoer spuit het er bij haar helemaal uit.

groetjes simone
Door ginny
#532401
nou net de lam gegeven van rodi en ze at het met smaak op, ik in volle verbazing, ik had aan de andere kant van het schoteltje de energique gedaan maar dat vond ze niet zo heel lekker.

ook aan mijn andere katten gegeven, mijn brit is nu boos op mij, want die wil haar whiskas hebben, en mijn andere castraat coon die eet het ook, ik heb bij hun door het versvlees ook wat whiskas geroerd, dus het valt me erg mee zo de eerste keer, ik ben blij dat ze het in ieder geval willen proberen en het eten, en mijn britje die bijt maar even door de zure appel heen, ze heeft spek genoeg, ze kan ook brokjes eten dus ze komt niet om van de honger :)

groetjes simone
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door