Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door BellaRico
#523413
Hallo,
wij willen graag af van onze antibiotica-en-andere-rotzooi- dierenarts :P en zijn op zoek naar een holistische dierenarts in (de omgeving van) Rotterdam.Wie o wie kan ons helpen? Op internet zoeken heeft niets opgeleverd.

groetjes, Gemma
Door Tanna
#531347
Jaren geleden zijn wij eens geweest bij Hella Mentjox in Capelle aan den IJssel, maar ik weet niet of ze nog een praktijk heeft. Het telefoonnummer : 010 4580574.
Door Laura2004
#531858
BellaRico schreef: Ok bedankt! Ze staat wel in het telefoonboek onder haar naam, staat niet over een praktijk ofzo, maar ga van de week zeker ff bellen! ;)
Laat je even weten als je bent geweest hoe het is bevallen? Want ik ben ook heel erg benieuwd en voor mij is dat ook in de buurt. ;)
Door Meg
#533231
Ik ben ook onlangs bij Hella Mentjox geweest. Helaas heeft ze een patiëntenstop. Maar als het je lukt, zit je volgens mij wel goed bij haar.
Succes!
Door Sella
#536685
Wij gaan er donderdagavond weer heen. Met onze vorige hond liepen we bij Hella. Nu helaas ook met onze jonge blom van een jaar en hij knapt meteen flink op.
Ze heeft een patientenstop voor eigenaren die nog nooit met een dier bij haar geweest zijn.
Wij zijn ooit uit Amsterdam bij haar gekomen omdat een collega ermee ophield en de mensen over diverse alternatieve dierenartsen verdeeld werden. Nooit spijt gehad van de lange reis.
Begrijp ik dat je een dierenarts zoekt voor het algehele gebeuren? Hella Mentjox heeft geen diensten ect en is met de grote vakantie en andere vakantie's gesloten.
Dit vermeldt ik maar even omdat je schrijft dat je van je'gewone' dierenarts af wil.
Door slems
#548625
Hoi,

Weliswaar geen dierenarts, maar een natuurgeneeskundige (homeopathie enz.) die zeer goede resultaten behaald met dieren. Zij werkt samen met Erik Laarakker (holistisch dierenarts) en gebruikt ook zijn middelen. Al veel resulaten gezien bij dieren waarbij de dierenarts het niet meer wist of geen resultaat behaalde (ook bij mijn eigen dieren). Ze heet Monique Baan en zit in Oudenhoorn (dat is vlakbij Hellevoetsluis). Voor het telefoonnummer: mail mij even privé.

Groetjes,
Sandra, Laila & Bandhu
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door