Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#531750
mijn katje had niesziekte toen hij bij mij kwam. zo erg dat hij niet door zijn neusje kon ademhalen en een soort van snurkend geluid maaktje als hij door zijn bekje ademde.
als hij ligt te dutten hoor ik m wel een een soort van licht snurken en ook als hij actief heeft gespeeld hoor ik m wel eens zwaar ademen. zou hij later als hij wat ouder word geen luchtweg problemen kunnen krijgen?
heeft iemand hier ervaringen mee?

de niesziekte was binnen 2 weken wel helemaal weg maar soms klinkt hij nog wel eens benauwd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#531793
Als kittens een erge niesziekte hebben gehad blijven ze de rest van hun leven dar gevoelig op. Maar omdat jouw kat vers eet is zijn imuunsysteem goed in werking en zul je er niet veel last van ondervinden
Door *Robin*
#531868
::) :-* fijn om te weten. liever voorkomen dan genezen. dat geld voor mij ook met blaasstenen. mijn vorige kat (blikvoer he? ::)) moest geopereerd worden (piepie eraf) zijn blaas was zo groot als een flinke sinaasappel. dat wil ik deze lieverd niet aandoen :-X had ik het toen maar geweten :'(
Door Nelly
#535541
Mijn Mistral had als kitten ook (behoorlijk) niesziekte. Gelukkig is hij ervan genezen, maar nu hij bijna 16 is, hoor ik hem idd weleens snurken tijdens het slapen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door