Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther1963
#526481
Geen nieuws is altijd goed nieuws zeggen ze en in Dezhra haar geval is dat ook zo. Ze zit nu zo'n 2 maanden op vers en ik moet zeggen het gaat echt heel goed. Wel ben ik overgestapt naar Bandit omdat ze nog 1 x last kreeg met CB en de homeopaat vond het beter als ik naar Bandit overging. Ze eet haar bakje echt in 5 seconde leeg en smult erover ;D Ze mag nu ook sinds vorige week af en toe wat lekkers en ik geef haar dan een lamsstaafje van CB.

Het gaat echt allemaal super en mijn angst neemt nu ook af. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik nu lekker van haar kan genieten zonder bang te zijn dat ze weer ziek wordt of is. Haar vachtje glimt je als een spiegel tegemoet. Volgende week gaat ze naar show (paasshow in Leeuwarden) en ik ben heel benieuwd wat de keurmeester van haar vindt en uiteraard ook de fokster want die heeft haar niet meer gezien sinds ze 8 weken was :) Het blijft een klein opdondertje want ze is maar 31 cm en ik denk dat ze ook niet veel groter wordt, haar moeder is ook een kleintje. Ze heeft wel een hele mooie warme oranje/bruine kleur die steeds dieper van kleur wordt, misschien komt dit ook wel door het vers.

Esther en d'r beestenboel
Door Lizzy
#526585
Wauw zeg, dit klinkt allemaal super positief! Mij zou het niet verbazen als de mooie kleur ook van de verse voeding komt!
Door charmed
#529086
Super zeg, goed resultaat ;)

Houwen zo! Ben heel blij voor jou en Dezhra dat het goed gaat met je meisje!
Esther1963 schreef: Geen nieuws is altijd goed nieuws zeggen ze en in Dezhra haar geval is dat ook zo. Ze zit nu zo'n 2 maanden op vers en ik moet zeggen het gaat echt heel goed. Wel ben ik overgestapt naar Bandit omdat ze nog 1 x last kreeg met CB en de homeopaat vond het beter als ik naar Bandit overging. Ze eet haar bakje echt in 5 seconde leeg en smult erover ;D Ze mag nu ook sinds vorige week af en toe wat lekkers en ik geef haar dan een lamsstaafje van CB.

Het gaat echt allemaal super en mijn angst neemt nu ook af. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik nu lekker van haar kan genieten zonder bang te zijn dat ze weer ziek wordt of is. Haar vachtje glimt je als een spiegel tegemoet. Volgende week gaat ze naar show (paasshow in Leeuwarden) en ik ben heel benieuwd wat de keurmeester van haar vindt en uiteraard ook de fokster want die heeft haar niet meer gezien sinds ze 8 weken was :) Het blijft een klein opdondertje want ze is maar 31 cm en ik denk dat ze ook niet veel groter wordt, haar moeder is ook een kleintje. Ze heeft wel een hele mooie warme oranje/bruine kleur die steeds dieper van kleur wordt, misschien komt dit ook wel door het vers.

Esther en d'r beestenboel
Door Borke
#530529
Geweldig nieuws Esther, het lijkt er op dat je er nog op tijd bij was met je wijsiging van voeding van brok naar vers.
De fokster zal wel heel blij zijn ;D
Door Esther1963
#530959
AstridStraver schreef: Geweldig nieuws Esther, het lijkt er op dat je er nog op tijd bij was met je wijsiging van voeding van brok naar vers.
De fokster zal wel heel blij zijn ;D
Inderdaad Astrid, ze is gelukkig nog jong (8 maandjes) dus haar voedselintolerantie heeft niet zolang geduurd. We hebben ook sinds vorige week een nieuwe vriezer en mijn andere drie honden krijgen 2 x in de week CB omdat de brokken nog niet helemaal op zijn en ik het zonde vind om ze weg te gooien. Daarna kunnen ze allemaal over op vers ;D ;D

Esther en d'r beestenboel
Door K@rin
#530990
Esther1963 schreef: Inderdaad Astrid, ze is gelukkig nog jong (8 maandjes) dus haar voedselintolerantie heeft niet zolang geduurd. We hebben ook sinds vorige week een nieuwe vriezer en mijn andere drie honden krijgen 2 x in de week CB omdat de brokken nog niet helemaal op zijn en ik het zonde vind om ze weg te gooien. Daarna kunnen ze allemaal over op vers ;D ;D

Esther en d'r beestenboel
Fijn zulke goede berichten hoor !!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door