Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Magic
#530392
Ons moedertje krijgt nu natuurlijk veel eten veel versvlees maar wat me opvalt is dat ze zo enorm veel poept ongelofelijk wat er uit zo'n klein hondje kan komen.

Ze is iets te dun dus ze krijgt nog meer de komende dagen ik denk dat ik maar wat meer energique ga geven in plaats van Rodi mischien dat dat wat meer zoden aan de dijk zet.
Maar behalfe dat ze iets te dun is glimt haar vacht nog steeds en ziet ze er goed uit.
Het is zo'n goede mamma ...ik geniet..lol
Door "inge"
#530396
Energique schijnt idd wat meer aan te zetten.Dus het proberen waard,denk ik.
Door amber13
#530463
Gaan moederhonden ook niet meer poepen doordat ze de ontlasting van de pups opeet ??? (zoiets had ik eens gehoord.)
Gebruikersavatar
Door Miekie
#530476
1 van mijn honden poept van Rodi ook megahoeveelheden,en van andere KVV's niet,heb wel es gehoord dat er in Rodi veel mais zou zitten(?) :-\
Laatst gewijzigd door Miekie op vr 14 apr 2006, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Magic
#530490
Wel op dit moment kan ik nergens meer Rodi compleet pens en hart krijgen waar ik woon over al uit verkocht en pas volgende week weer leverbaar >:(
Ik ga morgen nog even een klein dieren winkeltje proberen of ze het daar hebben maar alle dieren winkels en supermarkten hebben het momenteel niet.

Dus ik moet zo wie zo over op meer energique ben benieuwd of ze dan minder gaat poepen (!)

En ik hoop dat moeder en pups van die overgang geen last krijgen maar dat verwacht ik niet om dat ze het al eet..
Laatst gewijzigd door Magic op vr 14 apr 2006, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fynn
#530512
Onze hond heeft ook een tijdje energique gegeten en poepte daar heel weinig van.
Terwijl ze toch zo'n 800 gram vlees per dag at.
Wij geven nu Bibi versvlees en daar poept ze weer meer van.

Groetjes Rian ,Ijuba en Fynn
Door tessa
#530572
Tevendie pups hebben poepen vaak wel meer omdat ze ook de ontlasting van de pups eten.
Ik zou zelf liever energique voeren, dit is toch een stuk hoogwaardiger dan rodi.
Mijn shihtzu van 6 kilo at toen ze pups had rustig 500 gram energique per dag terwijl ze normaal maar 100 gram per dag krijgt
Door Magic
#532449
Wel ik heb haar inderdaad nu overgezet op alleen Energique en gelukkig ze valt niet meer af en poept nog steeds keurig ze eet alleen nu wel 1 pak in 1,5 dag op :o

Wow zou denken dat ik een Ries in huis heb ..lol
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door