Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#528278
kaylee heeft sinds gister echt een hele dikke neus en wondjes. :o :(
we denken allergische reactie op iets en dat ze t heel erg kapot heeft gekrapt. :(

nu wil ik niet gelijk naar de da, maar is er iets wat je er op kunt smeren of inwendig kunt geven om te ontsmetten of iets tegen de jeuk.
denk dat ze jeuk heeft namelijk. :-\

het ziet er echt niet uit. :(
Door Peet
#528298
ach, wat zielig...misschien deppen met kamillethee of calendula oertinctuur? (zonder alcohol!)....aloe vera gel is ook ontsmettend en jeukstillend......
Door danielle1980
#528311
Peet schreef: ach, wat zielig...misschien deppen met kamillethee of calendula oertinctuur? (zonder alcohol!)....aloe vera gel is ook ontsmettend en jeukstillend......
aloe heb ik er net op gedaan,maar lijkt niet super te werken. :-\

die tictuur ken ik niet?
van welk merk is dat?
Door herder_lover
#528463
toch uitkijken met een dikke neus hoor, als het een allergische reactie is op iets, kan dat ook van binnen de boel opzwellen... en de DA heeft daar maar 1 spuitje voor nodig om de boel overal te laten slinken. Ik zou niet riskeren en naar de DA gaan, maarja, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk ;)
Door danielle1980
#528549
ze heeft spuitje gekregen.
waarschijnlijk allergie ergens op, mama vroeg of t van de enting zou kunnen ::)( ivm show hebben we pas laten enten )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door