Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Mister T
#5268
Bij het geven van bibi aan Timber geen problemen maar sinds 3 weken(elke week 1 x natuurmix)kotst Tim de natuurmix elke keer weer uit,vorige week bewust niet gegeven en vandaag weer wel.
Resultaat;het lag een half uur later op de grond  :-/ met als enige verschil dat de voorgaande keren het kotsten s'morgens was en vandaag s'avonds wie heeft dit probleem ook en wat zou het kunnen zijn?
Door Lupa
#5269
hoi Pam ,
ik heb gelukkig nog niks gemerkt hier, mischin zou je naar bibi kunnen bellen en vragen als het toch iets veranderd is in de samenstelling?
Door margreet
#5270
Geen last buiten dat Lana het niet zo lekker vindt en liever de bibimix heeft, Nick eet alles.
Door Mister T
#5271
heb jan en esther al gevraagd maar die hadden niks gehoord,zal haar morgen ff bellen om het te zeggen want ik zou haar op de hoogte houden als het weer gebeurde
Door qyan
#5272
qyan eet het ook niet graag meer, gelukkig nog geen overgeven, maar moet hem echt dwingen om het te eten.
maar vindt dat er wel opeens veel meer van die vieze gore kimmels in de natuurmix zitten en het ruikt anders.
Door Femke
#5274
Kweetookniet

U hebt gezocht op kimmels:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Door Nelly
#5275
Bij het geven van bibi aan Timber geen problemen maar sinds 3 weken(elke week 1 x natuurmix)kotst Tim de natuurmix elke keer weer uit,vorige week bewust niet gegeven en vandaag weer wel.
Resultaat;het lag een half uur later op de grond  :-/ met als enige verschil dat de voorgaande keren het kotsten s'morgens was en vandaag s'avonds wie heeft dit probleem ook en wat zou het kunnen zijn?
Heel af en toe kotst Ashley ook wel eens, maar dan heeft-ie gewoon te snel gegeten, geschrokt dus, en eet alles wat-ie heeft uitgekotst weer netjes op.
Door Nelly
#5276
qyan eet het ook niet graag meer, gelukkig nog geen overgeven, maar moet hem echt dwingen om het te eten.
maar vindt dat er wel opeens veel meer van die vieze gore kimmels in de natuurmix zitten en het ruikt anders.
Bedoel je met kimmels de sojaboontjes? Die zitten er idd. wat meer in ja. Dat het anders ruikt is me nog niet opgevallen en de honden lusten het nog even graag.
Door ine
#5277
Kimmels is volgens mij iets wat in de bek van de koe zit!! Had dat niet iets met de lippen te maken?
Paullllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!! :-/
Door Paul_Barte
#5278
Kimmels is volgens mij iets wat in de bek van de koe zit!! Had dat niet iets met de lippen te maken?
Paullllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!! :-/
Hoi Ine,

Ja en nee LOL.
Het zit in de bek van een koe maar heeft niets met de lippen te maken.
Kimmels lijken 'darmvlokjes' of nageltjes op een kippenpoot  ;D
Kleine witte en puntige uitsteekseltjes en de voedingswaarde is nihil.
Ze zitten achter in de bek van een koe en scheiden een enzym af voor het verteren van gras.
AHV zat er vroeger zo vol mee dat het halve bakje wit was. De laag vlees hieronder is prima te verwerken in hondenvoeding....het is maar net wat je er inkoop voor uit wilt geven  ;)
Door qyan
#5279
Bedoel je met kimmels de sojaboontjes? Die zitten er idd. wat meer in ja. Dat het anders ruikt is me nog niet opgevallen en de honden lusten het nog even graag.
???wat meer! 1 kilo natuurmix van vandaag zag er gewoon wit van zo veel :-X zo veel heb ik er echt nog nooit in zien zitten
Door geer
#5280

Kimmels lijken 'darmvlokjes' of nageltjes op een kippenpoot  ;D
Kleine witte en puntige uitsteekseltjes en de voedingswaarde is nihil.
Ze zitten achter in de bek van een koe en scheiden een enzym af voor het verteren van gras.
AHV zat er vroeger zo vol mee dat het halve bakje wit was.
Dus DAT waren die rare witte dingen die in de AHV zaten...ik vond het altijd lijken op het vel dat Saar in haar mondhoeken heeft... kimmels dus..
Door qyan
#5281

Dus DAT waren die rare witte dingen die in de AHV zaten...ik vond het altijd lijken op het vel dat Saar in haar mondhoeken heeft... kimmels dus..

idd, kimmels ;D
Door Loeka
#5282
hoi Pam ,
ik heb gelukkig nog niks gemerkt hier, mischin zou je naar bibi kunnen bellen en vragen als het toch iets veranderd is in de samenstelling?
Het lijkt er bij mij inderdaad op dat de samenstelling veranderd is. Ik heb dan wel de natuurmix kattenvoer. Ik heb gisteren de "oude" voorraad opgemaakt. En vandaag de nieuwe begonnen. Absoluut wil mijn kat het niet meer eten. Ze zit nog in de magnetronfase dus heel vervelend. Het ruikt ook heel anders. De "oude"  rook naar kippensoep als je het in de magnetron deed, daar was ze gek op! De "nieuwe" ruikt anders en waarnaar? Geen id, maar in ieder geval ruikt het niet lekker. Het lijkt er op dat de beef en de natuurmix hetzelfde zijn.  Mijn andere kat heeft er geen problemen mee, maar zij is heel kieskeurig.

Het "nieuwe" voer heb ik overigens al een tijdje in huis

Vreemd hoor dat en de honden en de kattenmix veranderd lijkt...

Loeka
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door