Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door cheeta
#527583
Cheeta heeft voor de afwisseling op zalmkop en sardientjes een wijting gekregen(vrijdag) ze at de eerste met smaak op maar even laten spugde ze hem weer uit om hem direct daarna weer op te eten. Het hele ritueel herhaalde zich meerdere keren, flink aantal keren spugen. Ik heb de rommel maar gauw opgeruimd :-X, ik vond de stukjes(bot?) die ze uitspugde wel erg hard, ze stopte gelukkig met de kots op te eten, de tweede wijting die er nog lag heeft ze blik meer waardig gekeurd.
De volgende ochend heb ik haar laten vasten en sàvond haar haar gewone portie smuldier gegeven, dit wilde ze niet eten ???, eten weggehaald en de volgende ochtend weer aangeboden, met lange tanden heeft ze wat gegeten.
Wat zijn jullie ervaringen met Wijting?
Ik heb haar vandaag nog geen eten gegeven omdat ze zo slecht at, nog maar even laten vasten?(r.r. 7 maanden oud)
Door Lizzy
#527607
Twee van mijn honden vinden wijting niet lekker. Een daarvan kotst het ook (ALS ze het al eet) weer uit. De ander trut er een beetje mee en wat hij opeet, blijft er in, maar niet van harte. Mijn derde hond vindt wijting prima te happen.
Door Mevroi Kruim
#527628
Hier eet niemand wijting, zelfs Tara de Kliko niet. Zalm gaat hoppekee naar binnen bij hond en kat, koolvis idem, sardien is altijd een beetje bleh maar wordt wel gegeten, en schelvis en kabeljauw gaat met mate.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door