Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#454818
Hallo,
Helaas ben ik op dit moment door mijn voorraad CB heen (heel binnenkort krijg ik als het goed is weer nieuw..). Was dus eerst ff weer op brokken overgegaan nou dat heb ik geweten..... ik stonk mijn huis uit ::).
Dus daar weer van afgestapt en toen ben ik maar Smuldier gaan halen (moet toch wat), maar ze hebben voor de poes geen compleetversie. Dus nu heb ik compleet voor de hond gehaald en dan meng ik dat met die andere variaties van smuldier en dan krijgen de poezen het zo. Ze vreten het goed dus dat is het probleem niet.
Mijn vraag is alleen of ze zo wel alles binnenkrijgen of dat ik iets van hart erbij moet gaan voeren (had zoiets onthouden ivm taurine) ?
Groetjes,
Mieke
Door Supermax
#455753
Tja, zolang ben ik hier nog niet mee bezig en tot nu toe hebben ze alleen CB poes gehad, alhoewel een van de poezen de laatste tijd de CB van de hond jatte :D....
Maar ze vreten het goed, dus dan laat ik het zo voorlopig totdat ik weer CB heb.
Het enige nadeel van de smuldier kompleet vind ik toch dat het ontzettend naar pens stinkt... Maar ja, liever dat dan stinkende ontlasting ;D
Door EdwinK
#526404
Eventjes een oud topic opnieuw leven inblazen :)

Heb nog 5 pakken Smuldier Compleet liggen. Kan ik die aan de kat opvoeren? Of is het toch beter om maar gelijk aan de Carnibest te gaan? Dan moet Mickey nog eventjes wachtten tot ik weer karkassen voor Brenda ga halen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#526411
Edwin en Brenda schreef: Eventjes een oud topic opnieuw leven inblazen :)

Heb nog 5 pakken Smuldier Compleet liggen. Kan ik die aan de kat opvoeren? Of is het toch beter om maar gelijk aan de Carnibest te gaan? Dan moet Mickey nog eventjes wachtten tot ik weer karkassen voor Brenda ga halen.
Als de kat het wil eten zie ik geen probleem.
Door EdwinK
#526435
Krijgt-ie dat morgen (als ik het tenminste op tijd zacht genoeg krijgt om het in stukken te kunnen snijden).

(hij zit trouwens nu te loeren op de kippennekjes die ik aan het overpakken ben).
Laatst gewijzigd door EdwinK op za 08 apr 2006, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#526437
Edwin en Brenda schreef: Krijgt-ie dat morgen (als ik het tenminste op tijd zacht genoeg krijgt om het in stukken te kunnen snijden).

Andsers doe je er een plastic zakje omheen en leg het even in heet water.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#526454
Edwin en Brenda schreef: Daar had ik nou net niet aangedacht :( En dat terwijl het water hier zo warm is dat je er bijna mee kan koken.
Ja zo zie je dat het soms wel handig is als er meerdere mensen meedenken ;D
Door Nelly
#539360
Hier eten Zip en SR ook graag smuldier, ze jatten het uit de hondenvoerbakken, evenals stukken kopvlees en hele kippenekken. Mistral is een beetje een mietje, zijn naam ten spijt; hij eet het liefst "veilig" blikvoer... :-\, hoewel hij de laatste tijd tijd ook al weleens gemalen spiervlees en/of kopvlees eet. Ook gemalen kip gaat er soms wel in, maar met kippenekken of zo hoef je bij hem niet aan te komen. Over grote stukken hart moet hij altijd ff nadenken :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door