Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#524484
zijn er mensen die trainen met hun hond en hoe doen jullie dit met beloningen,geven jullie stukjes fruit ofzo?Zou Rodiworst in stukjes Barfverantwoord zijn ???Heb trouwens goed nagedacht en besloten om mijn honden i.p.v 2 keer per dag 6 keer p.week te gaan voeren,Mogens Eliasen heeft daar een goed opbouwschema voor,ik denk dat vooral mijn Hollander zich er een stuk beter van zal voelen en ik ben ook van het geschooi en gezeur af!
Door herder_lover
#524493
Miekie schreef: zijn er mensen die trainen met hun hond en hoe doen jullie dit met beloningen,geven jullie stukjes fruit ofzo?Zou Rodiworst in stukjes Barfverantwoord zijn ???
Ja ik train en ja ik geef Barf beloning. Ik gebruik mn lever omdat ze daar veel voor willen doen. Ik gebruik runderlever, doe die in stukjes en in de oven tot ze niet meer plakkerig zijn ;D, daarna in mijn broekzak, en dan trainen.

Kijk maar ff via de zoekfunctie hier op beloning ofzo, vind je denk ik nog veel meer... ;D
Door Mevroi Kruim
#524526
Lijkt me een goed plan, 6 x pw voeren. Ik heb iig goeie ervaringen met minder vaak voeren, op onregelmatige tijden en ook wisselende hoeveelheden.

En over belonen met barf is al veel geschreven (zie Dory's link). De meeste mensen drogen vlees, lever, kip, hart enz, in de oven of in de droogmachine (zo doe ik het). Of ze geven bv kaas of voor honden die dat lusten stukjes fruit enzo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door