Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
#522003
De katten waren gisteren niet hongerig en lieten zelfs de grote stukken vlees liggen ???
Vanmorgen waren ze allemaal weg en toen we gingen kijken achter de stallen zagen we een dode woelmuis? :o
Hierna nog een paar en ineens schoten er 2 katjes weg met een muisje in de bek,na verdere inspectie bleek dat wij op een muizenkerkhof liepen :-X
Heb er 25 verwijderd,halve en intakte ;)
Ze mogen blijven de kleine boeffies! ;D ;D
Door karin2
#522219
zo katjes die zich nuttig maken ;)
ze barfen zelf ;D
de kat van mijn vriendin kijkt belangstellend toe hoe de muizen brokjes uit haar bak pikken :o ::) 8)
Door tieneke
#522561
karin2 schreef: de kat van mijn vriendin kijkt belangstellend toe hoe de muizen brokjes uit haar bak pikken :o ::) 8)
Hier pingpongen ze met 2 muizen tegelijk ;D ;D
Door Nelly
#523526
Die rooie van mij kan er ook wat van hoor! Is al diverse keren met een muis in z'n bekkie door het kattenluikje vanuit de ren naar binnen gekomen. Alleen leven die muizen dan meestal nog en dat vind ik minder :-X Vooral als-ie ze in de kamer ff loslaat. Hij vangt ze wel altijd weer. Zo'n muisje kan trouwens hartverscheurend piepen, best zielig :-\
Door ~Joke~
#523919
Komen de muizen in de kattenren? Dat heb ik hier nog niet meegemaakt. Sinds we katten hebben, hebben we geen muizen meer op zolder ;)
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op di 04 apr 2006, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#523995
Nelly schreef: Die rooie van mij kan er ook wat van hoor! Is al diverse keren met een muis in z'n bekkie door het kattenluikje vanuit de ren naar binnen gekomen. Alleen leven die muizen dan meestal nog en dat vind ik minder :-X Vooral als-ie ze in de kamer ff loslaat. Hij vangt ze wel altijd weer. Zo'n muisje kan trouwens hartverscheurend piepen, best zielig :-\
Ik zie ze binnen al tekeer gaan met ieder een muis ::) ::)
Jaco komt dan nooit meer terug ;D ;D
Door Nelly
#535545
Joke Miedema schreef: Komen de muizen in de kattenren? Dat heb ik hier nog niet meegemaakt. Sinds we katten hebben, hebben we geen muizen meer op zolder ;)
Er komen nog regelmatig muizen in de kattenren, ja. Maar ja, die grenst ook zo'n beetje aan het bos. Boven hebben we ze nu niet meer, daar zorgt onze rooie wel voor :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door