Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Salty
#519175
Omdat mijn 2 bulletjes dunne ontlasting bleven houden heb ik een ander merk kvv gehaald.Gisterenavond hebben ze het voor de eerste keer op en nu net heeft mijn jongste bulletje de grote boodschap gedaan ;) en zijn ontlasting is nu al veel vaster ,kan dit zo vlug of is dit toeval en kan je dit echt pas na een aantal dagen zien??
Ik zelf dacht dat het gewoon toeval moet zijn omdat het toch niet zo vlug kan verteren lijkt me.
Door Truus
#519260
Ja hoor, het verteren gaat snel en de een doet het goed op het ene en de ander doet goed op het andere merk kvv. Wees blij joh :D. Wat geef je nu?
Door Jojo
#519897
Euh, zo snel?! Ik weet niet hoor, maar bij een hond zit het voedsel toch 24 uur in de maag alleen al?! Daarom voer ik ook 1 keer per dag ::)
Of geldt dat alleen voor barf en niet voor kvv omdat dat zo fijn gemalen is dat het sneller verteerd?! :-\
Door charmed
#519906
Hoi

Toen ik ze ziek had en ze allemaal diarree hadden ben ik overgestapt van Brok naar Carnibest. Binnen 6 uur na het eten zag ik de eerste honden al een goede ontlasting geven. De laatste had pas 's avonds tegen 12 uur een goede ontlasting, maar die had het wel heel erg gehad (de diarree dus)

[quote="Salty"]
Omdat mijn 2 bulletjes dunne ontlasting bleven houden heb ik een ander merk kvv gehaald.Gisterenavond hebben ze het voor de eerste keer op en nu net heeft mijn jongste bulletje de grote boodschap gedaan ;) en zijn ontlasting is nu al veel vaster ,kan dit zo vlug of is dit toeval en kan je dit echt pas na een aantal dagen zien??
Ik zelf dacht dat het gewoon toeval moet zijn omdat het toch niet zo vlug kan verteren lijkt me.
[/quote]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#519943
[quote="Salty"]
Omdat mijn 2 bulletjes dunne ontlasting bleven houden heb ik een ander merk kvv gehaald.Gisterenavond hebben ze het voor de eerste keer op en nu net heeft mijn jongste bulletje de grote boodschap gedaan ;) en zijn ontlasting is nu al veel vaster ,kan dit zo vlug of is dit toeval en kan je dit echt pas na een aantal dagen zien??
Ik zelf dacht dat het gewoon toeval moet zijn omdat het toch niet zo vlug kan verteren lijkt me.
[/quote]

Misschien dit topic even doorlezen.

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=21039
Door Ollie
#523782
[quote="Jojo"]
Euh, zo snel?! Ik weet niet hoor, maar bij een hond zit het voedsel toch 24 uur in de maag alleen al?! Daarom voer ik ook 1 keer per dag ::)
Of geldt dat alleen voor barf en niet voor kvv omdat dat zo fijn gemalen is dat het sneller verteerd?! :-\
[/quote]

Nou 24 uur klopt niet..6 tot 8 uren komt eerder volgens mij..

Het zal wel ongeveer 24 uur duren voordat het ontlasting is.

Als ik 1x per dag voer zijn ze hier kotsmisselijk (gal)
Laatst gewijzigd door Ollie op di 04 apr 2006, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jojo
#523974
[quote="Ollie"]
Nou 24 uur klopt niet..6 tot 8 uren komt eerder volgens mij..

Het zal wel ongeveer 24 uur duren voordat het ontlasting is.

Als ik 1x per dag voer zijn ze hier kotsmisselijk (gal)
[/quote]
Ow :-\ Had ik pas nog gelezen in het e-book van dhr. M. Eliassen ::)
Door Ollie
#524044
[quote="Jojo"]
Ow :-\ Had ik pas nog gelezen in het e-book van dhr. M. Eliassen ::)
[/quote]

???Ohw..nou dan weet ik het ook niet meer hoor ::)
Door charmed
#524071
Ja hoor, dit kan zo vlug. Ik ben begonnen met KVV toen ze aan de diarree waren. Binnen een paar uur had ik de eerste vaste ontlasting en de laatste heeft er wat langer over gedaan ;) maar voor het einde van de dag was het allemaal vast, nadat ik 's morgens begonnen was met KVV

Groetjes,

Jacqueline

[quote="Salty"]
Omdat mijn 2 bulletjes dunne ontlasting bleven houden heb ik een ander merk kvv gehaald.Gisterenavond hebben ze het voor de eerste keer op en nu net heeft mijn jongste bulletje de grote boodschap gedaan ;) en zijn ontlasting is nu al veel vaster ,kan dit zo vlug of is dit toeval en kan je dit echt pas na een aantal dagen zien??
Ik zelf dacht dat het gewoon toeval moet zijn omdat het toch niet zo vlug kan verteren lijkt me.
[/quote]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door