Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Annieke
#523679
Luna is voor het eerst loops, en bloedt nu al ruim twee weken heel erg (voor mijn gevoel). Net alsof ze gewon leegloopt. Vrijdag is ze drie weken loops.

Is dit normaal, zal ik gewoon afwachten of is er misschien een homeopatisch middel om het bloeden wat te laten afnemen? ???
Door charmed
#526797
Ik heb teven erbij die de vier weken vloeien zonder enige moeite volmaken ;)

En heel erg loops heb ik er ook eentje bij, die druppelt hele sporen door het huis als ze loops is. Meestal zijn deze teven wat minder schoon op zichzelf ;) en hebben weinig tijd om zichzelf te poetsen omdat ze veel andere leuke dingen zien.

Groetjes,

Jacqueline
Annieke schreef: Luna is voor het eerst loops, en bloedt nu al ruim twee weken heel erg (voor mijn gevoel). Net alsof ze gewon leegloopt. Vrijdag is ze drie weken loops.

Is dit normaal, zal ik gewoon afwachten of is er misschien een homeopatisch middel om het bloeden wat te laten afnemen? ???
Door Happy Tail
#534279
Baya was haar eerste loopsheid ook gewoon 3 weken loops. Broekje aan was een drama, maar gelukkig was het bloeden niet zo erg. De tweede loopsheid was iets korter en ze verloor nu een stuk minder, ook was ze wat schoner op zichzelf.
helaas de loopsheid afwachten en mischien dat je haar wel aan een broekje krijgt, dat scheelt schoonmaken
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door