Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Remke
#516936
Sinds een paar weken zijn mijn honden op barf met af en toe kvv. Zilver is 11 jaar , een htk poes en een beetje labiel van karakter. Qua brokjes en blikjes lust ze niet alles en ze eet niet snel, dus ik twijfelde heel erg of ze barf wat zou vinden. In het verleden heeft ze wel een kvv gekregen maar dat vind ze niks.
Maar gisteren had ik kleine stukjes geitenvlees voor haar gesneden en dat at ze meteen! De runderlappen van vandaag gingen er ook vrij snel in! :o ;D
Dussu, ik ga me maar wat meer verdiepen in het barfen met een kat :D
Door karin2
#517351
geweldig dat Silver nu ook barf lust :D
kreeg ik mijn stomme katten maar zover >:(
moetten niks rauw of zelfs gekookt of gebakken hebben ,
geen rund,steak ,kip ,vis .... noem maar op ze ruiken er van ver eens aan en draaien hun k.nt >:( :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#517382
karin2 schreef: geweldig dat Silver nu ook barf lust :D
kreeg ik mijn stomme katten maar zover >:(
moetten niks rauw of zelfs gekookt of gebakken hebben ,
geen rund,steak ,kip ,vis .... noem maar op ze ruiken er van ver eens aan en draaien hun k.nt >:( :-\
Dan moet je eens een pakje vlees voor jezelf op het aanrecht leggen en erbij weglopen ;D
Door karin2
#517436
sylvia schreef: Dan moet je eens een pakje vlees voor jezelf op het aanrecht leggen en erbij weglopen ;D
kan ik met een gerust hart doen tegenwoordig :-\
vroeger zouden ze het uit mijn mond getrokken hebben :o
maar sinds mijn vriend bij elk mauwtje naar hun etensbakjes spurt om ze te vullen >:(
en dan ook nog alle soorten blik uitprobeert :-X tot het naar de dames hun zin is ::)
gevolg is dat ik nu met 2 rotverwende nesten zit :-[ >:(

ik denk dat ik de blikjes maar ga verstoppen ;) :P
mijn vriend is dus heel de dag thuis en ik ga werken (voorlopig ff niet ) .
Door Remke
#518264
Prins heeft ze vroeger eens gegeten. Ik heb gisteren Carnibest voor de kat gehaald maar dat blieft mw niet. Vanavond zit ze lekker aan het kalfkopsvlees. ::) Whatever...
Door Nelly
#523531
sylvia schreef: Dan moet je eens een pakje vlees voor jezelf op het aanrecht leggen en erbij weglopen ;D
;D ;D ;DAls je het maar kunt jatten he, dan is alles lekker ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door