Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#520304
hoi,ben ik weer met een vraagje :-[

Weten jullie waar in Rotterdam ik Spiersupport van de Groene Os kan kopen.Ik had gelezen dat er een d.a was(in rotterdam),die had ik dus gebeld,maar die verkoopt dat helemaal niet :(

Of is spiersupport alleen maar via i- net te verkrijgen??
De site van de Groene Os is nog niet online nml.
Door geer
#520377
Je zou op de site van Puur Natuur kunnen kijken of er een verkooppunt bij jou in de buurt is (wel altijd even bellen met het verkooppunt in kwestie, want dat ze bij Puur Natuur bestellen hoeft niet altijd in te houden dat ze ook Spier Support hebben)... Maar er zijn idd ook diverse e-winkels waar ze het verkopen! ;)
Door judith1967
#523392
He,dankjulliewel allemaal voor de reakties.
Bij puur natuur stond de d.a in rotterdan vermeld,(met de zoekfunctie)maar die kent het wel maar verkoopt het niet.

Ik ben inmiddels ook nog even verder wezen spitten,maar de bodyvitaal winkel naast mij,die kan het ook bestellen(bij de groene os),het duurt wel eve een weekje voordat ze het binnen heeft.Iedereen bedankt voor de reaktie,ik heb de site's opgeslagen,voor de zekerheid. ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 03 apr 2006, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door