Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#522760
ik heb geen carnibest meer :-[
nu heb ik gisteren en vandaag 100 gram kip en kalkoen filet gegeven met eierschaal poeder en olijfolie in de ochtend en gisteravond een eendagskuiken en een halve sardien die hij heeft laten staan ::). daar heb ik 50 gram zalm voor in de plaats gegeven. vanavond krijgt hij weer een eendagskuiken.
nu heb ik in de vriezer nog hachevlees, kippenlever, runderhart en kip en kalkoen filet en sardienen liggen.
wat kan ik dan het beste geven voordat ik morgenavond weer carnibest ga halen?
Door Mevroi Kruim
#523106
Boffen voor hem! Allemaal lekker nieuwe dingetjes om uit te proberen ;)
Olijfolie zou ik niet geven, katten en honden kunnen meestal niet zoveel met plantaardige olie en voor het vet hoef je het ook niet te doen, dat zit voldoende in vlees, zeker als je de vellen ook voert.
Door *Robin*
#523136
ok bedankt ;D
ik heb al eerder een beetje gebarft. maar ik was toch bang dat hij iets te kort zou komen
ik kan in de nettomarkt alleen maar aan kip rund kalkoen en varken komen. ze hebben wel runderhart kippenlevers en veel soorten vis maar dat is er echt duur. ik moet echt eens naar de islamitische slager :-\ maar ik heb haast geen vervoer. me vriend werkt bijna altijd en ik heb nog geen rijbewijs. dus dat word fietsen :-\
Door Mevroi Kruim
#523143
Ach, het voordeel is dat katten niet zoveel eten, dus je hoeft niet gelijk 50 kilo kopvlees en een hele pens in te slaan ;D ;D ;D
En kip en rund en kalkoen plus visjes is toch hartstikke mooi!
Door *Robin*
#523169
zelf vind ik het nog een beetje te weinig om geheel op te barfen. ik wil ook nog konijn/haas, lam of schaap en geit en eend kwartel en dat soort dingen proberen. maar dan moet ik er echt een hele dag naar op zoek. en dan als me vriend thuis is. dus nu nog even carnibest en aanvullen met spiervlees, kuikens en af en toe vis.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door