Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#521609
Ik had vanmorgen op de markt een kilo konijn. Helemaal blij naar huis,wat denk je?? Ze moeten het niet!!!!! Ze staan me aan te kijken met een blik van:dat eten we dus niet op he. En dat terwijl Django altijd alles lust.Tot nu toe dan... ???
Door bas rouge
#521627
Ja, jammer is dat he, als ze iets niet willen eten. Bij mij eet maar 1 hond konijn, de anderen willen het ook niet.
Door Mevroi Kruim
#521665
Breng maar hierheen! Honden en katten vinden het yummy ;D

Tara doet dus ook aan zelfbedienings-barfen. Van de week had ze bij de wei een konijnehol uitgegraven en crunchknarskraak konijntje weg :-X Twas een jonkie, drie happen en op. Kátur vond het heel gemeen dat hij niks kreeg.
Van de weeromstuit wilde ze de zelfgevangen muizne niet opeten. Die heb ik dus maar voor de buizerd laten liggen.
Door mutsie
#521679
Bij mij idem dito. Jagen ja, eten nee.

En ze eten echt alles (dacht ik).

Dus ik heb ook nog twee konijnen voor de liefhebber.

Karin
Door FB
#521686
Onder het motto "honger is de beste saus" worden er vanavond voor de tweede maal twee konijnenkoppen aangeboden!
Hier moet ik ook echt alles doen om mijn hond dat te laten eten...
Door tieneke
#521724
FB schreef: Onder het motto "honger is de beste saus" worden er vanavond voor de tweede maal twee konijnenkoppen aangeboden!
Hier moet ik ook echt alles doen om mijn hond dat te laten eten...
Heb je wel eens goed geroken aan hazen/konijnenvlees?
Het stinkt echt als de tyfus :-Xik ga echt bekant over mijn nek van de geur en zeker aan mijn handen...
Vind het niet raar dat ze het niet lusten,wel jammer want het is hier vrij goedkoop.
Door Remke
#521880
:o Mijn beestjes hebben een tijd geleden heeeerlijk aan een hazerug zitten knabbelen. Ik wilde eigenlijk bij de turk een konijn gaan halen. Maareh waar wonen jullie? Over 2 weken gaan we zaterdag ff naar belgie om de vogende dag in de buurt van Nijmegen met een Chi wandeling mee te lopen, dus als jullie in de buurt wonen... ;D
Al moet ik wel bekennen dat de monsters de eerste keer iets vol enthousiasme eten en de volgende keer met lange tanden... Zoals de kwartels ik heb nog een kolonie in de vriezer. Hopelijk is het verrassings effect over een tijdje weer hersteld.
Door 202spots
#521885
Wanneer je naar Tieneke gaat,dan word het wel 'n hele lange wandel hoor, ;D

Lubnik is verweggieskantop ;)

Oh wacht...je wil ze bij muts ophalen zeker?
Sorry..weet niet waar...
Laatst gewijzigd door mahuni op za 01 apr 2006, 02:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door noppp
#521978
nikèdog2000 schreef: bij mij eten ze het alle 3 zelfs een pup van nu 9 weken
Ik las het even verkeerd en begreep dat ze een pup hadden veroberd ;D
Door bas rouge
#521989
noppp schreef: Ik las het even verkeerd en begreep dat ze een pup hadden veroberd ;D
Grenzeloze killling cavaliers toch ook ;D
Door tieneke
#521993
Remke schreef: Maareh waar wonen jullie? Over 2 weken gaan we zaterdag ff naar belgie om de vogende dag in de buurt van Nijmegen met een Chi wandeling mee te lopen, dus als jullie in de buurt wonen... ;D
Kom gezellig even langs :D :D
Hier ons adres:
Lubnik 62
Lanskroun
Tsjechie
;D ;D ;D ;D
Door herder_lover
#522199
toevallig gister nog rabbit gegeven aan Saiko. Het is er een van 1,3 kilo, dus meneer kan lekker eten ;D (kaal en zonder kop). Ik heb het beest in tweeen gehakt (twee maaltijden dus) en gegeven. Saiko vreet alles hoor, dus ook dit. Ach goedkoop? Kostte ruim 8 gulden in totaal. Dus heeft voor 10 gulden ofzo gegeten gister (groenten erbij ;) ). Laat manlief het maar weer niet horen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door