Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#519643
Ik zat net even te denken, maar een rijstwavel als snack, zou dat een goed idee zijn?

Phoebe zat net bij mij te kijken toen ik een rijstwavel at, ze wou hem zo wel uit mijn mond willen eten ;)

Daat zit toch verder niets bijzonders in?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#519797
[quote="charmed"]
Ik zat net even te denken, maar een rijstwavel als snack, zou dat een goed idee zijn?

Phoebe zat net bij mij te kijken toen ik een rijstwavel at, ze wou hem zo wel uit mijn mond willen eten ;)

Daat zit toch verder niets bijzonders in?
[/quote]

Neah.....bij een gezonde hond die goed tegen graan kan zal af en toe een stukkie echt geen punt zijn. Maar ik lees elders dat je hond epilepsie heeft en dan zou ik alle granen vermijden.
Door charmed
#519826
k heb er acht hoor ;) dus die andere zouden het dus wel mogen maar zij niet ;) Zij vind het ook niet lekker trouwens ;)

[quote="Angelique"]
Neah.....bij een gezonde hond die goed tegen graan kan zal af en toe een stukkie echt geen punt zijn. Maar ik lees elders dat je hond epilepsie heeft en dan zou ik alle granen vermijden.
[/quote]
Door Jojo
#519900
Ik geef ook wel eens een rijstwafel. Hij vind ze ook lekker. Ik vind er niets van weer in de ontlasting?!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#520614
[quote="charmed"]
k heb er acht hoor ;) dus die andere zouden het dus wel mogen maar zij niet ;) Zij vind het ook niet lekker trouwens ;)
[/quote]

ah, nou als die ander 7 er geen problemen mee hebben kan een stukkie op z'n tijd geen kwaad ;D
Door tieneke
#520628
Hier geef ik niets van graan,vind het onnodig en ongezond.
Als ze iets lekkers krijgen is dat heel soms een stukje kaas of zelfgedroogd vlees.
Door charmed
#520673
Valt rijst onder graan?

Ik heb nu ook carnibest met rijst en kip, dat zou dus ook niet goed zijn? Of lam en rijst?


[quote="tieneke"]
Hier geef ik niets van graan,vind het onnodig en ongezond.
Als ze iets lekkers krijgen is dat heel soms een stukje kaas of zelfgedroogd vlees.
[/quote]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#520703
[quote="charmed"]
Valt rijst onder graan?

Ik heb nu ook carnibest met rijst en kip, dat zou dus ook niet goed zijn? Of lam en rijst?
[/quote]

Rijst is in ieder geval ten opzichte van gerst en mais e.d. glutenvrij en daardoor iets gunstiger bij graanallergiën. Helemaal officiëel is het een grassoort, maar in de volksmond gaat het verder onder de noemer graan. Het gaat eigenlijk hierom dat je een percentage extra koolydraten in je voer hebt zitten waar je hond niet zo veel mee kan.
Door charmed
#520879
En voor epilepsie patienten kan dat kwaad? of in ons geval, een hond met aanvallen, kan rijst invloed hebben op aanvallen?

En als ze glutenvrij moet valt rijst onder die gluten?

[quote="Angelique"]
Rijst is in ieder geval ten opzichte van gerst en mais e.d. glutenvrij en daardoor iets gunstiger bij graanallergiën. Helemaal officiëel is het een grassoort, maar in de volksmond gaat het verder onder de noemer graan. Het gaat eigenlijk hierom dat je een percentage extra koolydraten in je voer hebt zitten waar je hond niet zo veel mee kan.
[/quote]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door