Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#51871
Ja hoor, vanmorgen heft mijn mozesie gekotst :-[, groen slijm schuimig :o :omet daarin mini kleine , hoogsten 1 cm. lang en een halve breed botresten van het stuk lamsrib gisteren.
Gebeurd eigentlijk zelden bij hem.
Kan het kwaad en hoe kan ik het vermijden lieve barfers ??? ??? ???
Door Lizzy
#51888
Dit gebeurd wel eens. Soms is het bot te hard geweest of soms was de maag te leeg en is het (te harde?) bot op een nuchtere maag terecht gekomen. Wat heeft jouw hond voor het bot te eten gekregen?

Groetjes, Lizzy en geen paniek hoor. Hier gebeurd het ook wel eens. Meestal was het bot dan te hard (gebeurd me dus nog maar weinig ;D). Het is me wel opgevallen dat het nogal eens met lamsribben gebeurd. Ik vraag me soms wel eens af of het nog echt lammeren zijn of dat het schaapsribben waren....
Door senadance
#51899
Ik denk dat jij gelijk hebt en het meer schaapsribben zijn. >:(
Was de ruggegraat met behoorlijk veel vlees eraan. :P
Het was niet op nuchtere maag ,'s'morgens heeft hij 200 gram fythomix en een rauw eitje gehad smiddags pas het bot

Maar ben weer gerustgesteld ::) ::)


BEDANKT!! ;D
Laatst gewijzigd door senadance op di 10 feb 2004, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door An
#51936
Wat een toeval, hier vanochtend ook en ze hadden gisteren lamsnekken gekregen.
Door ine
#52047
Ik geef botten altijd direct achter de vleesmaaltijd aan!
Bijv. eerst een paar lappen pens en daarna gelijk het bot.
Door Janet
#52639
senadance schreef: Was de ruggegraat met behoorlijk veel vlees eraan. :P
Het was niet op nuchtere maag ,'s'morgens heeft hij 200 gram fythomix en een rauw eitje gehad smiddags pas het bot
Is de maag dan al niet weer aardig leeg, ook al is het niet nuchter ???.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door