Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jon
#519949
Lhaki heeft gisteren en vannacht twee keer in huis zijn ontlasting gedaan. Opvallend want dat is echt nog nooit eerder gebeurd. t Was niet dun, wel wat veel en ook wat slijmerig. Vanmorgen heeft ie ook op een lege maag (geel) gespuugd, behoorlijk wat. Hij kwam me wel enthousiast begroeten en heeft na het spugen gewoon gegeten. Nu zijn er wel aardig wat honden aan de diaree hier in de buurt, ook met spugen. Lhaki wil nog wel eens ontlasting van andere honden eten en er zijn rond de uitlaatplaats sloten uitgebaggerd en ze hebben de bagger over het veld uitgespreid. Vieze troep dus en de meeste hondeneigenaren denken dat de honden daar ziek van zijn. Kan okugest in dit geval zinvol zijn?? Hoe geef ik dat en in welke dosering (Lhaki is rond de 7,5 kg)
Laatst gewijzigd door jon op wo 29 mar 2006, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
#520308
Lhaki had vanmiddag wel bloed in z'n ontlasting die verder 'normaal' was op wat slijm na. K heb hem maar geen barf gegeven maar een kvv maaltijd. Kijk het effe aan, alhoewel ik me wel ongerust maak. k blijf een beetje een tuttebel ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door