Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#518999
me katje heeft vandaag voor het eerst een half kuiken verslonden!!
eerst had ik hem in zijn geheel neergelegt. kat: mmm interessant. toen wat veertjes eraf geplukt kat: wat moet ik hiermee ???
toen een pootje eraf gehakt. kat: heeee :D dit kan ik eten!!
knaag knaag knaag slik... pootje weg :o
toen lopen smijten met het kuiken. ik kopje eraf gehakt en lijfje door midden gesneden. eigeel kwam eruit. kat: heee :D dit is lekker!! slobber slobber... eigeel weg... knabbel knabbel... onderlijfje weg. toen nog een uur lopen voetballen met het kopje. toen ff lekker pootjes afgelikt en even wassen en nu SLAPEN..
haha dat was een succes voor de eerste keer!! ;D
Door Nelly
#519483
Die leert het wel hoor! Nog even en hij rukt het kuiken uit je handen zoals SR hier ook doet. Hij loopt er dan grommend als een leeuw mee naar de bijkeuken om het diertje te verslinden.
Door *Robin*
#519575
:Dhaha dat wil ik nog wel een keertje zien!!!! (ik laat het je weten als het zover is ;D )
Door Maris
#519849
Of ze slingeren het kuiken door je gehele keuken heen :-X :-X :-X
Door *Robin*
#520012
Maris schreef: Of ze slingeren het kuiken door je gehele keuken heen :-X :-X :-X
dat vind ik nog niet zo er, als hij hem maar niet op de vloerbedekking openbijt, dan kan ik schrobben. in de keuken heb ik zeil.. ff een dwijl der door en klaar is klara ;D
Door Maris
#520081
Ja dat klopt maar Passie had hem kapot gebeten en overal zaten gele vegen over mijn kastjes en op mijn aanrecht :-\ Op de vloer heb ik marmoleum dus dat is zo schoon ;D
Door Nelly
#523529
Hier vliegt ook weleens wat eigeel rond, maar daar heb ik Andor voor; die staat al in de startblokken zodra hij ziet dat SR een kuiken krijgt. Zogauw SR klaar is met eten en al likkebaardend de kamer inkomt verdwijnt Andor naar de bijkeuken om alles feiloos te poetsen ;D Ik hoef dan alleen nog maar met een vochtige doek na te vegen.
Door Fido
#523887
Nelly schreef: Hier vliegt ook weleens wat eigeel rond, maar daar heb ik Andor voor; die staat al in de startblokken zodra hij ziet dat SR een kuiken krijgt. Zogauw SR klaar is met eten en al likkebaardend de kamer inkomt verdwijnt Andor naar de bijkeuken om alles feiloos te poetsen ;D Ik hoef dan alleen nog maar met een vochtige doek na te vegen.
GOEIE ga ik Fido ook leren.
Nu moet ik op mijn knieën de bijkeuken dweilen
Door Maris
#524148
Nelly schreef: Hier vliegt ook weleens wat eigeel rond, maar daar heb ik Andor voor; die staat al in de startblokken zodra hij ziet dat SR een kuiken krijgt. Zogauw SR klaar is met eten en al likkebaardend de kamer inkomt verdwijnt Andor naar de bijkeuken om alles feiloos te poetsen ;D Ik hoef dan alleen nog maar met een vochtige doek na te vegen.
Kan ik die soms niet even lenen 8) 8) ;D ;D
Door Nelly
#524719
Maris schreef: Kan ik die soms niet even lenen 8) 8) ;D ;D
Alleen als ik mee mag komen, ik geef m'n hondje nl. niet uit handen! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door