Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door monique-sem
#519228
Voor de geinteresseerde onder ons:

Wij zijn gisteren weer afgereist naar Diana (bioresonantietherapeute). Een hele rit maar de moeite waard. De situatie is stabiel en zelfs verbeterd. Helaas zien wij hier nog niet zo heel veel van omdat ze nog steeds jeuk heeft. De eerste keer dat ze sem heeft doorgemeten kwam er een gehele lijst met aandoeningen/belasting uit. Hier hebben we er al verscheidene van door kunnen strepen, o.a de autoregulatiestoornis, de ontstekingen aan de lever, nieren..... (Ik baal er altijd zo van dat ik het niet allemaal kan onthouden. Vraag nog altijd een samenvatting na afloop van wat ze nu precies gedaan en gezien heeft. Het is voor een leek namelijk niet te volgen. En toch kan ik het niet onthouden, toch maar weer vragen of ze het op de mail wil zetten.)

Diana heeft gisteren een andere insteek genomen. Sem heeft nog steeds last van mijten en schimmels. De schimmels klampen zich als het ware vast aan de metalen (waar sem ook mee belast is). Ze heeft nu de zwaar metalen behandeld. Ook heeft ze gisteren o.a een toxine uitleiding gedaan, het litteken van de sterelisatie behandeld.

We moeten doorgaan met de lymphdiaral van pascoe en de volgende afspraak is over 6 weken.

P.s. ik vraag me eigenlijk af of dit topic op de juiste plaats staat. Het gaat over gezondheid (maar heb hier verder geen vragen over) maar ook over alternatieve geneeswijzen (Bioresonantie waar ik jullie van op de hoogte wil houden). Dus waar hoort het nu thuis???
Door Lizzy
#519277
Nou, van mij mag het hier wel blijven staan hoor. Tenzij je liever hebt dat ik het naar de alternatieve geneeswijzenhoek verzet?

Ik ben werkelijk heel benieuwd of je de komende 6 weken verbetering gaat merken. Want op zich is het natuurlijk fijn dat Diana verbeteringen ziet, maar het zou wel prettig zijn als dat nu ook gaat reflecteren op Sem!

Nou, spannend, de komende weken! Sterkte!
Door monique-sem
#519502
Lizzy schreef: 1) Nou, van mij mag het hier wel blijven staan hoor. Tenzij je liever hebt dat ik het naar de alternatieve geneeswijzenhoek verzet?

2) Ik ben werkelijk heel benieuwd of je de komende 6 weken verbetering gaat merken. Want op zich is het natuurlijk fijn dat Diana verbeteringen ziet, maar het zou wel prettig zijn als dat nu ook gaat reflecteren op Sem!
1) o, nee dat hoeft niet. Mij maakt het niet zoveel uit waar het staat. Ik vroeg het me gewoon af.

2) Wij zien wel kleine veranderingen bij Sem. Voordat we naar Diana gingen zat Sem onder de wondjes. Die zijn inmiddels allemaal genezen en zijn tot op heden niet meer terug gekomen. Sem had erg veel last van oorontstekingen ook hier heeft ze geen last meer van. Ook van traanogen heeft ze geen last meer. En zo kan ik nog wel enkele kleine (positieve) veranderingen opnoemen. Deze zijn na behandeling van speciaal programma "genezen". Dus we zijn wel vooruit gegaan. Behalve die jeuk die is nog steeds aanwezig. En daar heeft ze gewoon het meeste last van. De jeuk is enkele weken weg geweest maar helaas weer terug gekomen. Tja het blijven lastige beestjes!
Door Lizzy
#519878
Jeuk is ook een moeilijk probleem... Maar als ik het zo lees, dan vind ik inderdaad dat je al veel positieve veranderingen hebt kunnen beperken! Ja, en nu inderdaad de jeuk nog....!
Door tieneke
#519959
Vanaf september geef je al volledig cb,volgens mij moet de hond dan toch wel van zijn jeuk af zijn onderhand :-\
Kun je niet zelf samenstellen of een eliminatie-dieet geven?
Ik zou stoppen met de cb en iets anders zonder graan proberen ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 29 mar 2006, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door monique-sem
#520022
tieneke schreef: Vanaf september geef je al volledig cb,volgens mij moet de hond dan toch wel van zijn jeuk af zijn onderhand :-\
Kun je niet zelf samenstellen of een eliminatie-dieet geven?
Ik zou stoppen met de cb en iets anders zonder graan proberen ;)
Dat klopt. Maar in dit geval komt de jeuk niet van het voer maar van de schimmels / mijten. In eerste instantie dacht ik dat het van voedsel zou zijn. Maar dat is uitgesloten volgens da en bioresonantietherapeute. Die onafhankelijk van elkaar tot deze mening kwamen.
Dus zie ik niet in waarom ik over zou moeten stappen op een ander kvv. En zelf samen stellen doe ik al steeds vaker. Wie weet gaan we nog een keer fulltime barfen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door